מחירים בפראג- נדל"ן

נדל"ן בפראג - לא מה שחשבתם

אם אתם שהמחירים בפראג בתחום הנדל"ן נתקעו בתקופה הקומוניסטית אתם לצערנו טועים ומטעים. אמנם כמו בכל עיר גם בפראג יש שכונות פחות מומלצות להשקעת נדל"ן, אבל כדי לקבל תשובה מושכלת שאלנו את המומחים של קונביז וזו התשובה שקיבלנו:

פראג 1 – לפי המומחים ברובע פראג 1 מומלץ לרכוש נדל"ן בשכונות יוזפוב ונובו מסטו (העיר החדשה). הראשונה נחשבת ללב של העיר פראג כולה, כך שלא פלא שהיא נחשבת ליקרה ביותר בפראג מבחינת מחיר למ"ר. השכונה השנייה אמנם נחשבת לאזור העסקים והמסחר העירוני, אבל דווקא בגלל זה היא מצויינת לרכישת דירות להשכרה לטווח קצר כמו Airbnb.

פראג 2 – ברובע זה המומחים של קונביז ממליצים על שכונת וינוהרדי, אחת השכונות היוקרתיות למגורים בפראג בפרט ובצ'כיה בכלל. השכונה מאוכלסת בעיקר ע"י תושבים זרים ומאופיינת בבתי קפה ציוריים ורומנטיים, כך שהיא מאפשרת ליהנות מאווירה בינלאומית וממחירי שכירות גבוהים במיוחד.


תכנון טיולים באנר

פראג 3 – ברובע זה מומלץ לפי המומחים לרכוש דירות להשקעה בשכונת ז'יז'קוב מסיבה אחת – השכונה קרובה לאוניברסיטה ואף פעם אין מחסור בסטודנטים שמחפשים מגורים שלא במעונות, כך שהיא מאופיינת באווירה צעירה ורעננה שמנוגדת לכל מה שאולי חשבתם על פראג. ואם אתם לא מאמינים שהשכונה עברה מהפך נדל"ני – צפו בסרטון והיווכחו בטעותכם.

airalo ad

פראג 4 – המומחים של קונביז ממליצים על שתי שכונות ברובע פראג 4 : שכונת פנקרץ ושכונת נוסלה. הראשונה היא מרכז עסקי גדול ללא מקומות מגורים רבים, כך שהודות להיצע גדול ולביקוש נמוך תיהנו ממחירי שכירות גבוהים במיוחד. השכונה השנייה מאופיינת באוכלוסייה איכותית, בקשרי תחבורה מצויינים למרכז העיר ובמחירי נדל"ן יחסית נמוכים, כך שהיא פשוט השקעה טובה.

פראג 5 – גם כאן המומחים של קונביז ממליצים של שתי אפשרויות : שכונת סמיכוב ושכונת סטודלקי. הראשונה מאופיינת במשרדים של חברות בינלאומיות רבות, כך שמחירי הנדל"ן בקרבת תחנות המטרו בשכונה אמנם גבוהים אבל בהתאמה גם מחירי השכירות. לעומתה בשכונת סטודלקי נבנו לאחרונה עשרות דירות חדשות שמאכלסות משפחות עובדים, אבל הצפי הוא שהמצב יישתנה ושמחירי השכירות בשכונה יעלו ובמילים אחרות – השקעה חכמה.

פראג 6 – גם כאן יש שתי שכונות מומלצות להשקעה לפי המומחים של קונביז : שכונת דיוויצקה ושכונת ברבנוב. הראשונה נחשבת לאחת השכונות היוקרתיות בפראג ומאכלסת וילות פרטיות שבהם מתגוררי עשירי העיר. המשמעות היא כמובן מחירים גבוהים הן מבחינת נדל"ן והן מבחינת שכירות. השכונה השנייה נחשבת פופולרית למגורים הודות לקרבתה לפארקים עירוניים ולטירת פראג, כך שהיא איכותית גם מבחינת השקעה בנדל"ן.

פראג 7 – ברובע זה המומחים של קונביז ממליצים על שתי שכונות : שכונת לטנה ושכונת הולושוביצה. הראשונה נהנית מביקוש גבוה במיוחד לדירות בעיקר בקרב צעירים בני מעמד הביניים והמעמד הגבוה, כך שמחירי השכירות בה רק עולים. שכונת הולושוביצה לעומתה נהנית מאוכלוסייה צעירה וסטודנטיאלית ומפרויקטים חדשים בתחום הנדל"ן, כך שכל רכישה של נדל"ן בשכונה זה הוא החלטה נבונה.

סטודנטים בפראג
סטודנטים בפראג

פראג 8 – גם ברובע זה יש שתי שכונות שהן מומלצות להשקעה : שכונת קרלין ושכונת ליבן. הראשונה נהנית מרחובות מרווחים, מבניינים משופצים וחדשים וכן מפריחה נדל"נית. לעומתה שכונת ליבן נחשבת מתאימה למשקיעים סולידיים עם אורך נשימה.

פראג 9 – ברובע זה המומחים של קונביז ממליצים על שכונת ויסוצ'אני – שכונה עם פרויקטים נדלנ"יים חדשים שאהובים על משפחות ואנשים מבוגרים, מה שמבטיח שתיהנו מדירה שכורה עם דיירים לטווח ארוך ובמילים אחרות – יציבות.

פראג 10 – ברובע זה השכונה המומלצת היא ורשוביצה – שכונה עם בניינים ציוריים שמאפשרת ליהנות מאווירה קלאסית במיוחד. בשכונה זו תוכלו ליהנות מרמות מחירים יחסית סבירות ומתשואה יפה.

ואם אתם חושבים שהבחירה קשה, בטח תשמחו לדעת שהכל תלוי בכם ובהעדפות שלכם. למעשה, אתם אלו שבוחרים איפה לרכוש דירה, באיזה מחיר ולאיזה מטרה כך שלא רק נותר לשאול – למה אתם מחכים? בואו ליהנות ממחירים בפראג בתחום הנדל"ן שרק עולים עם הזמן כך שאתם רק מרוויחים

https://www.youtube.com/watch?v=5jf7jL3toc0

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן