קניון אטריום

ע"י

בקטגוריית:
קניון אטריום בפראג

קניון זה הוקם ב-2002 בכיכר קארל בפראג 2 ומשתרע על 3 קומות. הקניון הוקם על מגרש שעמד בשממונו כמעט 60 שנה לאחר תחרות עירונית במטרה אחת – לבחור את ההצעה הטובה ביותר שמשמרת את המסורת של כיכר קארל כנקודת מפגש עירונית. הבניין הוקם בשני שלבים :
• בשלב הראשון הוקם מבנה של 3 קומות על בסיס תת-קרקעי ששימש כמרתפים של מבשלות.
• בשלב השני נבנה בניין בן 9 קומות למטרות מסחר ומנהלה

עיצוב הפנים של קניון אטריום

עיצוב הפנים של הקניון נחשב למפתיע וחזותו החיצונית שמורכבת מזכוכית ומאלומיניום מבלבלת, כי היא מעניקה את הרושם שמדובר בבנין משרדים ותו לא. עם זאת, בעת הכניסה לקניון תעברו דרך אולם כניסה ייחודי שכולל חצר עם גג מזכוכית וגלריה, כך שתרגישו כאילו אתם נמצאים בעולם אחר. למעשה, אין הבדל גדול יותר מאשר ביקור בקניון השקט והמואר לאחר טיול בכיכר קארל השוקקת. לא פלא איפה שמתקיימים בקניון הזה ארועים רבים ותערוכות.

מה יש בקניון אטריום?

בקניון אטריום אפשר להינות מכל העולמות : לרכוש מוצרים טריים בסופרמרקט שנמצא בקומת הקרקע, לרכוש כלי כתיבה, פרחים ומוצרים טבעיים, להזמין חופשה בסוכנות הנסיעות, להתפנק במכון היופי, לשלוח חבילה בסניף הדואר או לשכור עובדים דרך סוכנות כוח האדם שיש בקניון. וזו רשימה חלקית בלבד …


תכנון טיולים באנר

ואם כל זה מעורר בכם תיאבון, בטח תשמחו לדעת שבמרכז הקניון נמצא בית קפה מוקף בירק. כאן תוכלו להינות מקפה עם חברים, מפגישה עסקית ובעיקר להירגע מכל השופינג המעייף . ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי בקניון יש גם 2 כספומטים ואינטרנט אלחוטי חינם.

airalo ad

בנוסף, הקניון פתוח שבעה ימים בשבוע אך שעות הפתיחה משתנות : בימים ימים שני-שישי הקניון פתוח מ-07:00-21:00 ובסוף שבוע (שבת וראשון ) מ-08:00-20:00. ואם נמאס לכם משופינג (אין סכוי אבל בכל זאת…) תמיד תוכלו לבקר באטרקציות נוספות בכיכר קרל. והנה דוגמית :

הגעה לקניון אטריום

חשמלית – קוים מספר 2,3,4,6,10,14,16,18,22,24
אוטובוס – קוים מספר 176 ו-291
מטרו – קו B עד תחנת Karlovo náměstí שממנה יש גישה ישירה לקניון.
כמו כן הקניון נגיש באמצעות אופניים וברגל

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן