חושבים שבפראג קניות הן מחוץ לתחום? תחשבו שוב

ע"י

בקטגוריית: ,
שקיות קניות

אם גם אתם טועים וחושבים שבפראג קניות הן מחוץ לתחום, בטח תשמחו לדעת שאתם טועים ובגדול. אחד המקומות הטובים ביותר לערוך קניות בפראג הוא קניון חודוב שנחשב לפחות ידוע, במיוחד בקרב התיירים שמעדיפים את קניון פלדיום. אנחנו חושבים שזו טעות כי קניון חודוב פשוט טוב יותר מכל השאר והנה ההוכחה:

קניון חודוב הוא אחד הקניונים הגדולים בפראג בפרט ובצ'כיה בכלל מבחינת גודל ומספר חנויות. הקניון משתרע על יותר מ-100,000 מ"ר וכולל 300 חנויות. אמנם קניון OC Letňany גדול יותר מבחינת שטח (125,000 מ"ר) אבל יש בו "רק" 180 חנויות. אמנם עד לאחרונה גם קניון חודוב כלל 200 חנויות בלבד, אבל באוקטובר 2017 הוא הורחב ב-75% ונוספו לו 100 חנויות. התוספת שתופסת? לגמרי.

הקניון כולל גם מותגים שאין להשיג בשום מקום אחר בפראג, למשל Armani Exchange, Pink Woman, Yamamay, Boux Avenue, Thomas Sabo ו-. AW Lab sportswear בקניון יש גם שפע של מותגים ספרדיים שאהובים במיוחד על הישראלים למשל Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear Massimo Dutti , Zara Home ו . Oysho-אז עכשיו שהשתכנעתם שאפשר לעשות בפראג קניות בכיף בטח תשמחו לדעת שזה לא הכל ושקניון חודוב הוא לא רק קניות


תכנון טיולים באנר

וזה לא הכל
אם אתם כבר עושים קניות בקניון חודוב בטח תשמחו לדעת שיש פה הרבה יותר. בקניון יש גם סופרמרקט, מתקני שעשועים לילדים ומחירים נוחים במיוחד בהשוואה לקניונים אחרים בפראג, לדוגמה קניון פלדיום המפורסם. קניון חודוב אהוב במיוחד על המקומיים ולא רק על התיירים, כך שמבחינתנו זו ההוכחה הכי טובה לאיכותו.

airalo ad

אבל בקניון חודוב אפשר לעשות לא רק קניות אלא גם לבלות כמו בסרטים. בקניון נמצא מתחם הקולנוע הגדול בצ'כיה שכולל 2600 מקומות ישיבה ו-18 מסכים בטכנולוגיית 4DX. גם כאן קניון חודוב נתקל בתחרות מצד קניון OC Letňany וגם כאן הוא מנצח: אמנם בקניון OC Letňany יש יותר מקומות ישיבה (2668), אבל "רק" 12 מסכי קולנוע.

אז איך עושים בפראג קניות בראש שקט? מגיעים לקניון חודוב
הקניון פתוח לרשותכם ולשירותכם כל יום מ-09:00 עד 21:00 ואפילו ההגעה קלה במיוחד. למעשה כל שאתם נדרשים לעשות הוא לבחור בין 3 אופציות הגעה:
• ברכבת התחתית (מטרו) – סעו בקו האדום עד תחנת חודוב שצמודה לקניון.
• באוטובוס – סעו עד הקניון עם קוי האוטובוס 115 או 135, 177, 193, 197, 511, H1.
• ברכב – הקניון נמצא בכתובת Roztylská 2321/19

התעייפתם?
הזמינו מקום בפנסיון A. V. Pension Praha . הפנסיון נמצא רק 400 מטר מהקניון ואורחיו נהנים מבריכת שחייה בקיץ, מחנייה חינם, מגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ואפילו מותר להם להביא איתם את חיות המחמד. בכל אחד מהחדרים בפנסיון יש כיריים, מקרר וכלי מטבח כדי שאתם תרגישו בבית והוא מותאם לחובבי שופינג כי הצ'ק אין מתחיל ב-17:00.

בא לכם להתפנק דווקא במלון? אנחנו ממליצים על מלון Best Western Amedia שנמצא 900 מטר מהקניון. המלון כולל חניה, חדרים אקוסטים, דלפק קבלה שפתוח 24/7, כספומט ואינטרנט אלחוטי חינם והוא נגיש לנכים. חדרי המלון מעוצבים בסגנון מודרני וכוללים יצירות אמנות שנושאן פראג. אנחנו ממליצים להזמין את חדרי המשפחה הענקיים (40 מ"ר) שכוללים 2 חדרי רחצה ו-6 מיטות. כי פינוקים כמו החיים הם עניין רציני

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן