מלון האלכימאים בפראג Alchymist Prague Castle Suites

אלכימיה

אלכימאים היו אנשים שעד המאה ה-16 האמינו שניתן להפוך כל מתכת לזהב טהור. גם בפראג ניסו להפיק זהב מעופרת ללא הצלחה והאלכימיה העניקה את שמה לאחת הסמטאות הידועות בעיר: סמטת האלכימאים או סמטת הזהב. מספרים שאפילו המהר"ל מפראג וקיסר צ'כיה, רודולף ה-2 ניסו את כוחם ומזלם באלכימיה וכמובן שכמו כולם גם הם נכשלו ובגדול.

כיום כמובן יודעים שאלכימיה היא בלתי אפשרית אבל יש מקום אחד בפראג שמוכיח ההיפך: מלון Alchymist Prague Castle Suites שהופך כל ביקור בעיר לחוויה מוזהבת אחת גדולה. שהייה במלון תגרום לכם להרגיש כמו לפחות קיסר צ'כיה הודות ליחס האישי לאורחיו, לשירות של משרת אישי, לארוחת ערב לצלילי פסנתר ולעובדה שבלובי המלון מתבצעת טעימת גבינות ויין באופן יומיומי וחופשי.

המלון נמצא במרחק 400 מטר ממצודת פראג וממוקם במבנה היסטורי ברובע העתיק של העיר. המפורסמת. המלון כולל 8 חדרים בלבד ומכל אחד מהם ניתן להשקיף על הכיכר ההיסטורית, על גבעת פטז'ין או על הגנים בטירת פראג. המלון נמצא במרחק הליכה מגשר קארל, מנהר הולטובה, מארמון Schwarzenberg, מהגלריה הלאומית של צ'כיה ומתחנת התחתית Malostranská שתביא אתכם לכל מקום ברחבי העיר.


תכנון טיולים באנר

המלון מתאים לחובבי ספורט הודות לחדר כושר, סאונה ואמבט עסוי אבל גם חובבי התרבות ייהנו בו הודות לספרייה וטרקלין. באתרי האינטרנט השונים המלון מוגדר כמלון 5 כוכבים, אבל אנחנו חושבים שזה רק בגלל שתי סיבות : אחת -שאין אפשרות לדרוג גבוה יותר ושתיים – שאלכימיה הפכה לבלתי חוקית החל מהמאה ה-17 כי המלון הזה הוא פשוט זהב טהור.

airalo ad

ואיך החדרים?
החדרים במלון מתהדרים ברצפת עץ, בתקרה מקומרת ופרטי ריהוט יוקרתיים ובחדרי הרחצה אביזרים איטלקים משיש בסגנון שנות ה-30, למשל בידה שמתכתבת עם העיצוב המקורי של המקום. בכל החדרים הענקיים (לפחות 30 מ"ר) מוצעים פירות לאורחים ללא תשלום נוסף, מכונת קפה ואינטרנט אלחוטי חינם. בכל חדרי המלון ניתן להינות מארוחת בוקר שתוגש בחדר, מדלפק קבלה 24/7 ומשירות הזמנת כרטיסים להופעות בעיר ללא תשלום נוסף.

אבל אנחנו ממליצים להזמין מקום מראש כדי להבטיח את סויטת הכלולות. סויטת הכלולות מתאימה גם למשפחות ולא רק לירח דבש והיא משתרעת על 64 מ"ר. הסויטה כוללת מרפסת, תקרה גבוהה עם קורות עץ, סלון ומטבח. ואם אתם רוצים להתפנק עוד יותר – למה שלא תוסיפו למחיר המלון ותיהנו גם מנקוי יבש, מגיהוץ, משירותי שמרטפות ומשירות הסעות אל ומשדה התעופה?

אם אתם אנשי עסקים אנחנו בטוחים שתאהבו את המלון הזה באופן מיוחד מכמה סיבות: המיטות במלון נוחות במיוחד, הקפה משובח, ארוחת הבוקר בסגנון מזנון נהדרת (יש גם נברשות קריסטל אמיתיות בחדר האוכל) ואפילו האינטרנט האלחוטי מצוין. אנחנו חושבים שזו הדרך הטובה ביותר להתחיל ולסיים יום עסקים בפראג, אבל למה שלא תבדקו זאת בעצמכם?

המלון אמנם נמצא במרכז העיר אבל הוא שקט ונינוח בדיוק במידה הנכונה. המלון שאורחים מכל העולם (מסין ועד פינלנד) מהללים ומשבחים ולנו לא נותר אלא להצטרף לדעתם – זה המלון שאתם חייבים לעצמכם בביקור הבא שלכם בפראג. מלון שהוא אלכימיה אמיתית, כי מי שאמר שהכל זהב יודע על מה הוא מדבר.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן