ייעוץ נדל"ן פראג – לפנות לטובים ביותר

ע"י

בקטגוריית:
נדל"ן זה לא משחק ילדים גם בפראג

אם אתם זקוקים לייעוץ נדל"ן בפראג אסור לכם לקחת סיכון ובמילים אחרות – פנו למומחים של קונביז שנחשבים לטובים ביותר בתחום זה. החברה פועלת במקביל בצ'כיה ובישראל ומפעילה שני מוקדי פעילות שעובדים בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה, כך שבכל מקום שבו תהיו תמיד תקבלו תשובה מקצועית במגוון תחומים.

למשל : איתור בניינים למכירה בפראג, איתור נדל"ן למגורים/להשקעה/לעסקים בצ'כיה בכלל ובפראג בפרט, ניהול נכסים ברחבי צ'כיה כולל בפראג, בדיקות של נכסים לפני רכישתם בכל רחבי צ'כיה ועוד.

ואל יקל הדבר בעיניכם משתי סיבות : לא פשוט לעשות עסקאות נדל"ן בשפה הצ'כית ולא פחות קשה להבין את הבירוקרטיה המקומית, למשל לפתוח חשבון בנק, לקחת משכנתא, להבין חוזה מכר, לבחור חברת ניהול ועוד.  ועוד לא דיברנו על המיסים, על ועד הבית, על תשלומים לביטוח ולחברות המים/חשמל/גז וכו'.


תכנון טיולים באנר

וכמובן שהתרבות בצ'כיה שונה לחלוטין מזו הישראלית (הן התרבות העסקית והן התרבות הנדלנ"ית) כך שללא ייעוץ נדל"ן אתם עלולים לקבל רושם מוטעה, למשל שהשקעת נדל"ן בצ'כיה אינה כדאית כלכלית למרות שדווקא ההיפך הוא הנכון. למעשה, השקעת נדל"ן בפראג נחשבת להשקעת הנדל"ן הטובה ביותר כיום וחבל שתפספסו אותה או שתתפשרו על הגודל…

airalo ad

נשמע מסובך? דווקא לא…

ובטח תשמחו לדעת שכדי לעשות את כל התהליך קל ופשוט ככל האפשר, אנשי החברה מתחייבים לעמוד ב-4 הפרמטרים הבאים:

מקצועיות – החברה מתחייבת לפעול באופן היעיל ביותר תוך עמידה בלוחות זמנים וביעדים שנקבעו מראש. למשל, החברה מתחייבת לחזור לכל מי שפונה אליה תוך 24 שעות מקסימום, לא משנה אם נעשתה פנייה באמצעות הטלפון, המייל או השארת טופס יצירת קשר באתר.

מסירות – החברה מתחייבת להיות זמינה באופן מלא ללקוחותיה וכן לסייע ולתמוך בהם לכל אורך הדרך, כך שהם ייהנו מביטחון מלא.

גמישות – החברה מתחייבת להתאים את עצמה לצרכי לקוחותיה, כלומר לבצע את עבודת המחקר והייעוץ הנדל"ני בהתאם לדרישות הלקוח ומתוך תפיסת עולם ייחודית – תפיסת עולם שרואה בלקוח שותף מלא לכל התהליך.

סודיות – החברה מתחייבת לשמור את פרטי לקוחותיה תחת מעטה של סודיות ויתרה מזאת – כל עובדי החברה חתומים על הסכמי סודיות ובמידת הצורך ייחתם הסכם פרטני עבור הלקוח, למשל כאשר מדובר בפרויקט נדלנ"י ספציפי.

סודיות זה שם המשחק
סודיות זה שם המשחק

היינו אומרים "אמריקה", אבל מדובר בחברה ישראלית לחלוטין שעובדת בסטנדרטים הכי גבוהים שיש. זה אולי מפתיע אחרי שהורגלנו לחיות במדינת הפרטאץ' והקומבינה, אבל טוב לדעת שאפשר גם אחרת ובמילים אחרות – לעשות עסקי נדל"ן בחברה רצינית שלוקחת ברצינות את את עצמה והן את לקוחותיה.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן