מחפשים דירות להשקעה באירופה?

ע"י

בקטגוריית: ,
דירה להשקעה בפראג

אם אתם מחפשים דירות להשקעה באירופה בטח תשמחו לדעת שאפשר לעשות את זה ובזול. אחד המיקומים הטובים ביותר לרכישת דירה היא בירת צ'כיה פראג, אך על מנת לרכוש נכס מניב איכותי כדאי להכיר את שוק הנדל"ן המקומי, להבין את התרבות העסקית המקומית ובעיקר – לדעת שיש מאפיינים נדל"ניים שונים לכל שכונה בעיר.

עם זאת, בניגוד להשקעות נדל"ניות אחרות באירופה בפראג ניתן לבחור את אופי הנכס בין האפשרויות הבאות:

אופציה 1 – רכישת נכס זול, שיפוץ שלו והשכרתו/מכירתו תוך קבלת רווח נאה מהשבחתו ומעליית ערכו.


תכנון טיולים באנר

אופציה 2 – רכישת דירה והנאה חודשית משכר דירה נאה ובמילים אחרות – תשואה הרבה יותר גבוהה ממה שמקבלים על חסכונות בבנקים ישראלים.

airalo ad

עם זאת, התהליך מורכב ולכן מומלץ לבחור בחברה שתסייע לכם בתהליך, למשל תעזור לכם לפתוח חשבון בנק בפראג, תעזור לכם במו"מ מול הבנק בקבלת משכנתא כמה שיותר גבוהה, תשמש כחברת ניהול ועוד. ובטח תשמחו לדעת שזה אפשרי ואפילו בעברית, כך שאתם נדרשים לטוס לפראג רק פעם אחת ודי. לפניכם רשימה של הדברים שאתם חייבים לעשות חוץ מלקנות דירה כמובן…

אולי תצטערו שלא "תיאלצו" לבקר בפראג (להזכירכם היא נחשבת לעיר הכי יפה בעולם) שוב ושוב אבל דבר אחד מובטח – אתם תוכלו ליהנות מיתרונות שאין במקומות אחרים לרבות התאמת הנכס לדרישות שלכם, למשל מבחינת תקציב, מיקום, משך ההשכרה (הידעתם שבפראג Airbnb חוקי לחלוטין?) ואפילו מספר הקומה, גודל הדירה ועוד פרמטרים.

ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם מסיבה אחת – רכישת דירה להשקעה בפראג נחשבת לא רק להשקעה חכמה אלא גם להשקעה יציבה כלכלית. אמנם צ'כיה משתייכת למזרח אירופה והייתה תחת שלטון קומוניסטי כמו שכנותיה, אבל מבחינה כלכלית היא שונה להפליא.

למעשה, כלכלת צ'כיה נחשבת ליציבה (הידעתם שדירוג האשראי שלה זהה לזה של יפן?), למפותחת יותר מארצות אחרות בגוש האירו בכלל ומזרח אירופה בפרט והכי חשוב – מחירי הנדל"ן בה רק עולים כך שהשקעה היום מאפשרת להינות מכל העולמות : גם שכר דירה ותשואה חודשית גבוהה וגם החזרת ההשקעה (עם ריבית יפה במיוחד) במידה ומוכרים את הנכס.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן