פראג שוב נותנת בראש

כוסות יין מושקות

זוכרים שהמלצנו לכם על מועדון Karlovy Lazne בפראג, צ'כיה? עכשיו יש לכם סיבה נוספת לבקר במקום – זהו המועדון הראשון בעולם שבו הופיע תקליטן רובוטי. למעשה, דצמבר 2017 הוא תאריך חשוב כי בו הופיע לראשונה התקליטן על במת ההיסטוריה והמועדון. לתקליטן החדש קוראים DJ Kuka כשמה של החברה היצרנית והוא יודע לעשות סקרצינג' ולרקוד.

איך זה עובד?
התקליטן מצויד בתוכנה מיוחדת שמסוגלת לבחור מוזיקה ובזרוע רובוטית שמאפשרת לו למצוא את הדיסק המבוקש, להרים אותו ולהניח אותו על נגן המוזיקה. אולי מוקדם מדי לפטר את התקליטנים הקבועים של המועדון כי התקליטן החדש עוד לא מאיים עליהם: הוא לא יודע להגיב לאנשים ולא לקרוא את הקודים שלהם מבחינת התנהגות. מצד שני, התקליטן החדש לא מתעייף, לא יוצא להפסקה ולא צריך תדלוקים כמו תקליטן רגיל.

ומה אומרים הבליינים?
התקליטן החדש כמובן משך למועדון בליינים שבאו במיוחד לראות ולשמוע את ביצועיו, אבל לא כולם מרוצים. הביקורת הגדולה ביותר כצפוי מתייחסת ל(חוסר)יכולתו הרגשית להתאים את המוזיקה לדרישות הקהל, אבל מפתחי הרובוט מבטיחים שהנושא בטיפול. הם עובדים על שיפור האלגוריתם הפנימי שלו ועל הטכניקה של למידה מכנית במטרה אחת – להפוך את הרובוט לחכם עוד יותר.


תכנון טיולים באנר

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן