בילויים בפראג

פיקניק בפראג

מחפשים בילויים בפראג שהם אותנטיים במיוחד? הגעתם למקום הנכון כי מיד נייעץ לכם לאן ללכת, איפה לאכול, מה לשתות, איפה לבלות ומה לעשות בעיר והכי חשוב – על מה לוותר ואיך לא ליפול למלכודות תיירים הכי נפוצות ובנליות בעיר הבירה הצ'כית. אז מוכנים לרשימה האותנטית המלאה של בילויים בפראג? אנחנו מזהירים אתכם מראש שתופתעו ואולי אפילו תרימו גבה…

טירת פראג – פאסה לגמרי
אם אתם רוצים להימנע מהתורים הארוכים בבדיקות הבטחוניות לטירת פראג יש לנו הצעה בשבילכם –בקרו בטירת Vysehrad שכוללת קתדרלה בסגנון ניאו-גותי, נופים עירוניים מרהיבים, גן בירה שאהוב במיוחד על המקומיים (הבטחנו אותנטיות, נכון?) ואפילו בית קברות לנקרופילים שבינינו. אנחנו חושבים שזה כמו לתפוס שתי ציפורים במכה אחת, לרקוד על שתי חתונות ועוד קלישאות אבל פשוט צפו בסרטןן ותבינו לבד.
https://www.youtube.com/watch?v=ibLN0WBSlkU

השעון האסטרונומי? ממש לא
במקום להשתעמם מול מופע השעון האסטרונומי בכיכר העיר העתיקה, להתאכזב ולשאול כמו כולם "בשביל זה באנו?" אנחנו ממליצים על Skautsky institute. במקום תוכלו ליהנות ממשקאות חמים, מבירה קרה, מלימונדה הום-מייד ובעיקר מאירוח כיד המלך של חברי תנועת הצופים המקומית. אוהבים לקרוא ספר ולהכיר את המקומיים באמת? אתם תאהבו את הרוגע והיופי של Skautsky institute. עכשיו רק נשאר לכם לדעת איך אומרים "היה נכון" בצ'כית ואתם מסודרים


תכנון טיולים באנר

גשר קארל? לא תודה
אם אתם מתכננים ביקור בגשר קארל כדאי שתדעו שהוא סואן, עמוס בתיירים וצפוף לעייפה כמעט 24/7. למעשה, השעה היחידה שהוא יחסית פנוי היא השכם בבוקר (משהו כמו 6) כך שאם אתם לא אנשי בוקר, פשוט ותרו עליו. אנחנו בטוחים שתוכלו ליהנות מנוף הולטובה גם מגשרים אחרים של העיר וכאלה לא חסר. ואם אתם רוצים לחוות אותו בדרך מקורית במיוחד – הזמינו מקומות בשיט שמתחיל ומסתיים בגשר.

airalo ad

רומנטים? טיילו בפארקים
אם העיר פראג גורמת לכם להיות רומנטים במיוחד, אנחנו ממליצים לכם לוותר על האופציה של מנעולי האהבה בגשר Certovkaמשתי סיבות: אחד – זה בנאלי ושתיים – כי מסירים את המנעולים האלה באופן קבוע כדי לשמור על "שלמות אורבנית היסטורית". אז מה לעשות שמשתלטת עליכם הרומנטיקה? טיילו בפארקים הרבים ברחבי העיר, בעיקר בסתיו עם השלכת המרהיבה.

אוהבים מתוק?
אם אתם אוהבים מתוק (ומי לא?) אנחנו ממליצים להימנע מ- trdelnik מסיבה אחת – זה פשוט לא מאכל צ'כי אמיתי ואף צ'כי שמכבד את עצמו לא יאכל אותו. ואל תדאגו כי יש לנו חלופה לא פחות מתוקה בשבילכם – laskonka שהוא מעין המבורגר קטן ממולא בשמנת. עדיין צריכים משהו מתוק? צפו בסרטון ונסו לבחור רק מוצר אחד מתוך המגוון המטורף. מי אמר שקל להיות מתוק?
https://www.youtube.com/watch?v=qFCAbxSM9iQ

עדיין רעבים?
אנחנו ממליצים להימנע ממקומות עם תפריטים באנגלית שמציעים "אוכל צ'כי מסורתי" – אינדיקציה ברורה לכך שמדובר במלכודת תיירים מתוחכמת. במקום זה אנחנו ממליץ לאכול בפאב מקומי עם תפריט בצ'כית. לא תבינו מה כתוב? לא נורא כי תקבלו אוכל משובח במחיר זול להפליא של בממוצע 100 קרונות צ'כיות. ומה עם השירות? אל תצפו לגדולות ולנצורות כי זה לא הצד החזק של הצ'כים.

ומה עם קפה ?
בשנים האחרונות בתי קפה הם המקומות לבלויים בפראג של המקומיים ואתם יכולים להיות רגועים – תרבות הקפה המקומית התפתחה פלאים והיא כוללת הרבה יותר מסטארבקס. אנחנו ממליצים על בתי קפה קטנים כמו למשל Roesel שנמצא ליד גשר קארל. כמיטב המסורת הצ'כית מגישים במקום גם עוגות ובירות כך שהפינה הזאת מבחינתכם סגורה. ומה עם דאנקן דונאטס? תשאירו אותן לביקור הבא שלכם בניו-יורק.

מה תשתו?
צ'כים אמיתיים לא שותים אבסינט אלא ברנדי מקומי שעשוי מפירות מקומיים, למשל slivovice שעשוי משזיפים ו- hruskovice שעשוי מאגסים. אנחנו ממליצים לכם להקדיש יום אחד מטיולכם במדינה לבקר במזקקת Zufanek שבה מכינים אותם. ולא, אתם לא תפסידו שום אטרקציה תיירותית אלא תיהנו מחוויה אותנטית של פעם בחיים. רציתם אותנטיות נכון? יותר אותנטי מזה לא תמצאו

בילויים בפראג בערב
אם אתם חובבי תרבות אף פעם אל תקנו כרטיסים למופעים שנמכרים ברחוב מסיבה אחת – רוב הסכויים שהם מזוייפים ואתם תאבדו את כספכם ולא תיהנו מהמופע שרציתם. אנחנו ממליצים לרכוש כרטיסים למופעי תרבות רק באתרים רשמיים או דרך האתר http://goout.cz. ולאן ללכת? המופעים הטובים ביותר נערכים באולם הקונצרטים העירוני ובתאטרון הלאומי ולא – זה לא רק לזקנים….

לכו על זה
אם אתם רוצים להינות מפראג באמת כדאי שתחוו אותה כמו המקומיים, כלומר דרך הרגליים. זה גם אפשרי, גם טוב לבריאות וגם הכי אותנטי שיש. תזכרו שתמיד עומדת בפניכם האופציה להשתמש בתחבורה ציבורית כי פראג משופעת בתחנות אוטובוס, רכבת תחתית וחשמלית. ואם אתם רוצים להיות יותר מהירים אבל עצמאיים – למה שלא תשכרו אופניים ותיהנו מכמעט 200 ק"מ של מסלולי אופניים עירוניים?

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן