קניון חודוב

קניון חודוב בפראג

קניון חודוב נחשב לאחד הקניונים הגדולים בצ'כיה בכלל ובפראג בכלל, כך שהוא מתחרה בהצלחה עם קניונים אחרים באירופה כולה. הקניון נמצא בפראג 4 והוא כולל 300 חנויות על שטח של כ-100,000 מ"ר. בקניון נמצא מתחם הקולנוע הכי גדול בצ'כיה שכולל 2600 מקומות ישיבה ו-18 אולמות קולנוע. אבל קניון חודוב הוא לא רק קולנוע.

זה לא הכל
אבל זה לא הכל כי בקניון חודוב ניתן למצוא מותגים שאין בקניונים אחרים, למשל Armani Exchange, Pink Woman, Yamamay, Boux Avenue, Thomas Sabo ו-. AW Lab sportswear הקניון נחשב גם כ"מכה" של מותגים ספרדיים כמו Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear Massimo Dutti , Zara Home ו . Oysho-
אבל גם זו רק ההתחלה כי הקומה העליונה של קניון חודוב ייחודית ומחולקת לשניים : למזון צ'כי ולמותגי יוקרה כמו Weekend Max Mara, Max&Co., Luisa Spagnoli, Michael Kors, Stefanel, Coccinelle, Bogner, Marella ו-.French Connection

כמה זה עולה לנו?
ובטח תשמחו לדעת שהמחירים בקניון חודוב נחשבים נמוכים במיוחד ביחס למתחרים, למשל קניון פלדיום. בקניון יש גם מתקני שעשועים לילדים וסופרמרקט ורוב הקונים בו מקומיים ולא זרים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים בשני דברים : אחד – שהקניון איכותי במיוחד ושתיים – שכל אחד ימצא בו משהו לאהוב.
הקניון פתוח כל יום מ-09:00-21:00 ולכם נשאר רק לבחור איך להגיע אליו:
• במטרו – תחנת חודוב של הקו האדום נמצאת בכניסה לקניון
• באוטובוס – הקוים שמגיעים לקניון הם 115 או 135, 177, 193, 197, 511, H1,
• ברכב – רישמו בוייז את הכתובת של הקניון : Roztylská 2321/19


תכנון טיולים באנר

לשלב עסקים והנאה לכל המשפחה
ואם אתם רוצים ובצדק להתפנק עד הסוף, למה שלא תשלבו עסקים והנאה? הזמינו מקום במלון גלובוס שנמצא 15 דקות הליכה מהקניון ותבחרו את הפינוק שלכם: חדר ליחיד, חדר ליחיד עם מרפסת, חדר זוגי, חדר לשלושה אנשים, חדר זוגי עם מרפסת ואפילו חדר משפחתי . וזה לא הכל כי במלון מועדון לילה ומסעדה עם אוכל בינלאומי. אז למה אתם מחכים?

airalo ad

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן