הצעירים הישראלים מצביעים ברגליים ובוחרים בפראג

בוחרים בפראג

הידעתם שיעד החופשה המועדף על הצעירים הישראלים הוא פראג?
לפי סקר של אתר "וואלה" ורשת "למטייל" צעירים ישראלים בגילאי 18-34 חיפשו ב-2017 בעיקר חופשות בפראג.

הצעירים הישראלים התאהבו בעיר הודות לחיי הלילה התוססים שהיא מציעה, אפשרויות השופינג הבלתי נגמרות ובעיקר עלויות המחייה הזולות בה. רוב משתתפי הסקר העדיפו להתאכסן בבתי מלון בעיר, והאמת אנחנו מבינים אותם לגמרי כי העיר משופעת בבתי מלון מפנקים במיוחד.
https://www.youtube.com/watch?v=9Sl8tdXzhTA

הישראלים לא לבד
זה אולי מפליא לדעת שהצעירים הישראלים לא מתעניינים רק במזרח הרחוק ובדרום אמריקה, אלא גם בתרבות, בהיסטוריה וברומנטיקה. אבל הצעירים הישראלים לא לבד וסקר דומה של הניו-יורק טיימס מצא שפראג אהובה גם על הצעירים האמריקאים. אמנם הצעירים האמריקאים העדיפו את העיר הודות לבירה המשובחת, אבל למי אכפת מהסיבות אם מתקבלת בדיוק אותה התוצאה?


תכנון טיולים באנר

וזה לא הכל
פראג אהובה גם על מבקרים מהמזרח הרחוק, בעיקר יפן, הודו, סין ודרום קוריאה.כאן כבר מדובר בהפתעה כי אין טיסות ישירות מיפן ומהודו לפראג, ולמרות זאת תיירים ממדינות אלו מגיעים בהמוניהם לעיר, בעיקר למטרות חתונה. למשל, מספר התיירים ההודים בפראג הסתכם במחצית הראשונה של 2017 ב-40,000 , כך שב-2017 מספרם אמור לעלות ב-133% לעומת 2016.

airalo ad

הבחירה הנכונה
האמת היא שממש לא משנה למה אתם טסים לפראג, אם לחופשה, עסקים, חתונה או סתם בלוי עם חברים כי דבר אחד בטוח – פראג היא הבחירה הנכונה כי היא מתאימה לכל אחד ובכל תקציב. העיר נחשבת אמנם לרומנטית במיוחד אבל גם חובבי ההיסטוריה, התרבות, האדריכלות והספורט יימצאו בה את מבוקשם.

התאהבתם?
אם גם אתם התאהבתם בפראג בטח תשמחו לדעת שאתם יכולים להפוך את זה למקצוע מסיבה אחת – האוניברסיטאות בפראג בכלל ובצ'כיה בכלל פותחות את שעריהן לסטודנטים ישראלים.ואם תבחרו ללמוד רפואה, וטרינריה, רוקחות, אדריכלות, כלכלה ומנהל עסקים אפילו לא תצטרכו לשלם שכר לימוד במידה ותלמדו בצ'כית.

נראה לכם מסובך? אתם טועים כי למעשה האוניברסיטאות באות לקראתכם שוב עם מכינות ללימודי צ'כית שנמשכות קיץ או שנה, תלוי בכם. תוכלו אפילו לעבוד במהלך לימודכם וליהנות מכל העולמות. אז בחופשה הבאה שלכם החתימו את הדרכון בשדה התעופה של פראג ולא תצטערו. והנה כמה טיפים בשבילכם .
https://www.youtube.com/watch?v=OmQPJxkZChg

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן