מלון Golden Well בפראג

נתחיל מהסוף: המשמעות של שם המלון בעברית הוא הבאר המוזהבת ואחרי שתהיו בו תבינו למה. המלון הוא מלון בוטיק ברמת 5 כוכבים שנמצא רק 200 מטר מהמצודה המפורסמת. גם כאן אנחנו בטוחים בשני דברים: אחד – שהמלון קיבל 5 כוכבים רק בגלל שזה הדרוג המקסימלי ושתיים – שאם היו עוד כוכבי דרוג הוא בטח היה מקבל אותם.

הבניין שבו שוכן המלון הוא מתקופת הרנסנס ולמזלכם הוא שמר על העיצוב המקורי. בבניין זה התגוררו בעבר קיסר צ'כיה רודולף ה-2 והאסטרונום הידוע טיכו ברהה, אבל המלון הוא לא מיועד רק לחובבי היסטוריה, אסטרונומיה ואדריכלות אלא לכל מי שאוהב ספורט, לכל מי שאוהב את החיים הטובים ולכל הרומנטיקנים בינינו שאוהבים לאהוב.


תכנון טיולים באנר

המלון הכי רומנטי בפראג
מחדרי המלון נשקף הנוף הכי רומנטי בעיר ואתם אפילו יכולים לבחור. אז מה בא לכם, נוף אורבני של העיר הכי רומנטית בעולם או נוף לגנים הרומנטיים של טירת פראג? בכל מקרה אנחנו ממליצים להזמין חדר בקומה גבוהה כדי להינות מהנופים הרומנטיים כמו שצריך. והמלצה נוספת – השארו קרוב לקומה הרביעית שבה ממוקמת מסעדת הגורמה של המלון.

airalo ad

אבל הפינוק לא נגמר פה אלא רק מתחיל והמלון מתהדר בשירות שמתאים למלכים, למשל פינוקים ללא תשלום נוסף שכוללים כוס משקה עם הגעתם, צחצוח נעליים, חטיפים וקוקטיילים שיוגשו בחדרכם אחר הצהריים, שירותי שמרטפות, מוזיקה בחדר, גיהוץ ונקוי יבש, פריקה ואריזה של המזוודות שלכם ואפילו הצעת המיטה שלכם לפני השינה.

https://www.youtube.com/watch?v=L8_GjSaUeAI

זה לא הכל
גם זה לא הכל כי למרות שהמלון שוכן בבניין היסטורי יש בו מתקנים מודרנים, למשל מרכז עסקים, אינטרנט אלחוטי חינם, דלפק נסיעות עם אופציה להשכרת רכב, חניה, חדר כושר, שירותי המרת מטבע, דלפק קבלה 24/7, אסלות מחוממות, מסעדת גורמה שפתוחה לדרישות הקולינריות המיוחדות של האורחים ועוד.

במלון יש גם סויטה זוגית מודרנית להפליא והוא מציע שירות להשכרת אופניים למעוניינים בכך. ואם יש לכם ילדים בטח תשמחו לדעת שהם לא משלמים בכלל, כי אורחים עד גיל 12 לא מחויבים בתנאי שהם משתמשים בספה שנפתחת למיטה. כי מי שאמר שהיסטוריה חייבת להיות משעממת לא שמע על טיכו ברהה.

למידע ותמונות נוספות

היה או לא היה?
האסטרונום הידוע כאמור התגורר בבניין זה ונקשרו לשמו אגדות רבות. אמנם הבסיס לסיפורים אמיתי לגמרי- הוא אכן איבד את אפו בדו-קרב שהתנהל בחושך והשתמש באפים תותבים ממתכות שונות, אבל לגבי כל השאר אנחנו לא בטוחים. או כמו שאומרים אצלנו: למה להרוס סיפור יפה עם כמה עובדות נכונות?

למשל: האם באמת היה לו אף תותב מזהב, האם היה לו משרת גמד עם תכונות נבואיות, האם באמת הוא גידל מוס גמדי שנפל למותו במדרגות הבניין לאחר שהושקה לשוכרה, האם באמת המחזה המלט נכתב בהשראת חייו של האסטרונום ועוד. למעשה, השאלה שתשאלו היא לא "להיות או לא להיות" אלא "כמה זמן להיות במלון הזה?"

דבר אחד בטוח
יש דבר אחד בטוח בקשר לטיכו ברהה ולבניין המלון- הוא שימש השראה לרומן "אלמוות" של הסופר הצ'כי הידוע מילן קונדרה. אנחנו ממליצים לקרוא את הספר לפני הגעתם למלון, אבל אתם תיהנו בכל מקרה. אז הבטיחו עוד היום חופשה מלכותית במיוחד והזמינו חדר במלון.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן