אטרקציה טעימה בפראג – טעימת בירות

טעימת בירות בפראג

אם אתם רוצים לטעום את פראג האמיתית תרתי משמע – למה שלא תצטרפו לטעימת בירות צ'כיות שנערכת במקום אחד? הטעימות כוללות 7 בירות מקומיות באיכות עולמית ומצריך מכם דבר אחד בלבד– טלפון נייד. מפתיע? זוהי רק ההתחלה כי הזמנת הטעימות מתבצעת באמצעות אפליקציה ייחודית שמאפשרת ליהנות מכל העולמות, למשל:

  • תשלום באמצעות כרטיסי אשראי (ויזה או מאסטרקארד) או באמצעות פייפאל
  • קבלת אישור הזמנה באמצעות המייל, סמס או האפליקציה
  • אפשרות ביטול עד 24 שעות לפני
  • סריקת ההזמנה עם ההגעה לסיור, כך שאין צורך להדפיס אותה.

אנחנו בטוחים שיש יתרונות נוספים אבל אחרי 7 בירות צ'כיות אנחנו לא ממש זוכרים….

הרבה יותר מבירה

הטעימות נערכות כל יום ב-16:55 ב-  Celetná 12 (ליד כיכר העיר העתיקה בבניין שבו שוכן מוזיאון העינויים) ונמשך שעה וחצי של שכרון חושים. הטעימות כוללות 4 בירות מקומיות שמיוצרות באופן תעשייתי, 3בירות ממבשלות קטנות ואפילו גבינה מסורתית בשם Hermelín. ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי כל הבירות שתטעמו יוגשו לכם בכוסות בירה רגילות.


תכנון טיולים באנר

אולי תופתעו אבל טעימות הבירה כאן הן הרבה יותר מבירה, כי במהלך הטעימות תקבלו סקירה היסטורית על מבשלות הבירה בצ'כיה מפי מומחה לבירה (כן, יש מקצוע כזה בצ'כיה), תפגשו עם חבר'ה מכל העולם באווירה ידידותית (ושתויה) במיוחד ותבינו דבר אחד – למה הבירה בצ'כיה יותר זולה ממים. ואנחנו אומרים – אין דרך טובה מזו להכיר את צ'כיה מקרוב תרתי משמע.

airalo ad

ואם אתם חושבים שאתם יודעים הכל על בירה אתם מוזמנים להתבדות וללמוד עוד, למשל על השלבים המסורתיים בהכנת הבירה שנמצאים עדיין בשימוש במקומות רבים, על הטעמים השונים שאפשר למצוא בבירה ועוד. ובינינו – מתי בפעם האחרונה בר שלם עמד לרשותכם ואך ורק לרשותכם?

ומה אחר כך?

אנחנו ממליצים ללכת 5 דקות לרציף 5 בגשר Čech ולהצטרף לשיט על נהר הולטובה. ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם – השיט יוצא לדרכו כל שעה עגולה עד 22:00 כך שאתם יכולים ללכת בנחת. אבל אם אתם נמצאים בעיר שלא בעונת התיירות (בין 2.11 ל-17.3) אתם צריכים להזדרז  – ההפלגה האחרונה יוצאת ב-19:00.

מרימים עוגן
מרימים עוגן

בכל מקרה, גם פה לא נדרש מכם דבר מלבד הטלפון הנייד שלכם מסיבה אחת – הזמנת הכרטיסים לשיט נעשית באמצעות אותה אפליקציה כמו הזמנת הכרטיסים לטעימת הבירות. וגם פה מדובר בהרבה יותר משיט אלא בהנאה מכל העולמות : גם צפייה באתרים המרכזיים של העיר וגם הזדמנות ללמוד היסטוריה בדרך ייחודית. אז למה אתם מחכים? הזמינו כרטיסים כאן

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן