טיסות לפראג

פראג - העיר הכי רומנטית בעולם

אם אתם מתכננים לטוס לפראג אבל לא רוצים לשבור בשביל זה תוכנית חסכון – אתם לא רק צודקים אלא גם חכמים כי זה אפשרי בהחלט. בטח תשמחו לדעת שיש כיום חברות תעופה רבות שמאפשרות לטוס לפראג במחירים מפתיעים, הן באמצעות טיסות ישירות והן באמצעות טיסות דרך יעדי משנה שונים. ולמעשה, ההפתעות שלכם בפראג רק מתחילות…

אנחנו למשל מצאנו את החברות האלה :  Travel service , אפ מבית אל על, סמארט וינגס, Czech Airlines אבל בטוחים שיש עוד ושמדובר ברשימה חלקית בלבד מסיבה אחת – אנחנו בדקנו את הטיסות הישירות בלבד. ואגב, ברוב המקרים דווקא הטיסות הישירות זולות יותר כך שאתם נהנים פעמיים.

 וטיפ מאיתנו – אם אתם טסים בטיסה לא ישירה כדאי שתצטיידו בכרטיס אשראי בינלאומי או בכסף מקומי. הסיבה לכך פשוטה –  צ'כיה היא המדינה היחידה בעולם שבה ניתן לשלם בקרונות צ'כיות. למעשה, אם תעצרו לנחיתת ביניים באירופה לא יהיה לכם מה לעשות עם הכסף הצ'כי.


תכנון טיולים באנר

באיזו שעה לטוס?

בטח תשמחו לדעת שהודות למגוון הרב אתם יכולים לבחור את שעת ההמראה, למשל הטיסות של סמארט וינגס וCzech Airlines ממריאות ב-4:50 ונוחתת בצ'כיה אחרי כ- 4 שעות, כך שהיא מתאימה במיוחד לאנשי עסקים.

airalo ad

לעומתן לאפ יש טיסת ערב שממריאה ב-17:55 ונוחתת ב-21:00, כך שאתם מגיעים ישר לסצינת חיי הלילה המקומית. אתם גם יכולים לבחור את אופן הטיסה, למשל אם מדובר בטיסת שכר, בטיסה סדירה או בטיסת לואו-קוסט.בכל מקרה תמיד תעברו דרך נתב"ג

https://www.youtube.com/watch?v=m_Fvmqfwl74

האם זה משנה?

האמת היא שלא משנה איך תגיעו לפראג כי דבר אחד בטוח – אתם הולכים להינות בפראג כי מדובר באחת הערים היפות בעולם ויש אומרים היפה מכולן. אמנם טיסות לפראג לא מושפעות כלכלית כמו יעדים אחרים מעונות התיירות, כך שהטיסות אליה כל השנה כולל שלא בעונה נחשבות יחסית ליקרות.

אבל אם מחירי הטיסות נראים לכם גבוהים אפשר להירגע משתי סיבות : אנחנו בדקנו את הטיסות מעכשיו לעכשיו שנחשבות כמובן ליקרות יותר ופראג יפה כל השנה, כך שאפשר להזמין טיסות כמה שיותר זמן מראש וליהנות ממחירי רצפה.

ומנסיון אישי – ניסינו להזמין סוויטה יוקרתית באחד ממלונות פראג לעוד שנה וחצי אבל קיבלנו תשובה אחת – הסוויטה תפוסה והוזמנה מראש. המסקנה שלנו היא כפולה : לתכנן מראש כמה שניתן את החופשה שלכם בפראג או להסתפק במלונות זולים יותר, למשל אירוח משותף במסגרת Airbnb שבפראג יחסית לשאר העולם הוא דווקא חוקי.

והמלצה שלנו –

התאימו את הנופש בפראג לצרכים שלכם, למשל יש חברות תעופה (ארקיע למשל) שמאפשרות לבחור בין אפשרויות שונות כמו טיסה בלבד, טיסה ומלון, טיסה ורכב או טיול מאורגן בצ'כיה. אמנם זמן הטיסה לפראג של חברה זו נחשב ארוך במיוחד (4:40 שעות), אבל אנחנו מאמינים שזה עניין של נתיב טיסה אחר.

בכל מקרה, גם כאן תוכלו להינות מנסיעת עסקים כי הטיסה לפראג יוצאת ב-05:35 ומגיעה ב-08:40. אנחנו אהבנו גם את הטיסה חזור שיוצאת ב-23:50 מפראג ומגיעה לת"א ב-04:35 משתי סיבות : ככה תוכלו ליהנות בפראג באופן מקסימלי ולהגיע ישר לשבוע העבודה בארץ. רק אל תשכחו לקנות בפראג שוקולדים לחבר'ה בארץ ועדיף מחנות הממתקים הזאת

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן