הסעות מנמל התעופה ואצלב האבל אל פראג ולהפך

התמונה להמחשה בלבד כמובן

רוצים להתחיל את החופשה שלכם בפראג ברגל ימין? הזמינו הסעה בטוחה ואמינה משדה התעופה הבינלאומי של פראג והבטיחו שתיהנו מקבלת פנים מלכותית, מנסיעה נוחה ברכב ממוזג ומחוויה שלא תשכחו.

וכמובן שאתם יכולים לעשות שימוש בשירות הזה גם עם צאתכם מפראג, כאשר אתם קובעים את נקודת האיסוף (דירת אירוח, מלון וכו'). בכל מקרה הנהג ימתין לכם: 90 דקות בנקודת האיסוף בשדה התעופה ו-20 דקות בנקודת איסוף אחרת (מלון וכו').

את הנסיעה שנמשכת 35 דקות מזמינים כאן דרך הטלפון הנייד ונהנים מכל הפינוקים: אישור מיידי (אפשר כמובן גם להדפיס אותו אבל אין ממש צורך), מנהג מקצועי דובר אנגלית, מאפשרות לביטול תוך 24 שעות לפני בלי דמי ביטול וממחיר שווה לכל נפש וכיס שכולל את כל המיסים, העמלות ודמי הטיפול.


תכנון טיולים באנר

ואם אתם חוששים מקורונה אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם – הנסיעה כוללת אמצעי בטיחות ובריאות מוגברים כנגד נגיף הקורונה. למשל, כל המשטחים מחוטאים והנהג והנוסעים חובשים מסיכה. בטוח כבר אמרנו?

airalo ad

אתם יכולים לבחור בין 3 סוגי רכבים בהתאם למספר הנוסעים:

  • רכב סדאן או סדאן יוקרתי ל-3 נוסעים שיכול להכיל 3 מזוודות בגודל סטנדרטי (אורך מקסימלי של 158 ס"מ). אין הגבלה על משקל המזוודה
  • מיניוואן ל-6 נוסעים שיכול להכיל 6 מזוודות

רק שימו לב לדגשים הבאים:

  • מושבי ילדים, מטען נוסף (למשל מזוודות גדולות, ציוד ספורט, עגלות ילדים מתקפלות וכו') או הסעת חיות מחמד מצריכה הזמנה מיוחדת מראש. אין שינוי בחיוב
  • השירות אינו מתאים לנוסעים שסובלים ממוגבלות בתנועה או שמתניידים בכיסאות גלגלים
  • תוספת תשלום תחול כאשר נדרשת המתנה ממושכת מהרגיל של הנהג או מזוודות נוספות

והבונוס הכי גדול – אתם יכולים להעניק את השירות הזה כמתנה ליקירכם שטסים לפראג, כך שהם יזכרו אתכם לטובה ולא רק את פראג. וכדאי שתזדרזו כי שדה התעופה של פראג ישתנה בקרוב מאוד ולא בטוח שהשירות יהיה רלוונטי.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן