דירות להשקעה באירופה

אם אתם מחפשים דירות להשקעה באירופה כדאי לא להפסיד את השקעתכם, כלומר עליכם לרכוש דירות להשקעה באירופה לא רק באופן הגיוני אלא גם באופן משתלם. לנוחותיכם אספנו רשימה חלקית של טיפים שיעזרו לכם בתהליך הרכישה:

אנחנו לא מתכוונים לטיפים כאלה..

1. בחרו דירות להשקעה על בסיס המצב הכלכלי של המדינה, כלומר קנו דירות להשקעה באירופה רק במדינות שכלכלתן יציבה וחזקה ושנהנות מצמיחה כלכלית. כך תבטיחו שהשקעתכם לא תרד לטמיון עקב אי יציבות כלכלית כמו פיחות
2. בחרו דירות להשקעה במקומות שבהם מחירי הנדל"ן עולים מסיבה אחת : ככה תרויחו במידה ותמכרו את הדירה בעוד כמה שנים
3. בחרו דירות להשקעה במקום שמושך אליו השקעות זרות. יש לכך סיבה כפולה :
א. השקעות זרות מעידות על טיב המקום
ב. השקעות זרות מושכות שוכרים זרים שהפרוטה מצויה בכיסם
4. בחרו דירות להשקעה ביעד שמתפתח מבחינת תשתיות משתי סיבות : יש בכך כדי להעיד על חוזקו הכלכלי של המקום ועל עתידו.

תשתיות מפותחות מבטיחות שאתם בדרך הנכונה להצלחה

5. בחרו דירות להשקעה במיקום שנהנה מקשרי תחבורה ענפים, כלומר מקום עם עורקי תחבורה לנסיעות בתוך העיר ומחוצה לה, כלומר למקומות נוספים באותה מדינה ו/או ליעדים אירופאים אחרים. העדיפות היא ליעדים שיש בהם מגוון של אפשרויות תחבורה כמו נמלי תעופה, רכבות תחתיות, אוטובוסים וחשמליות .
6. בחרו דירות להשקעה שעליהם תוכלו לקבל משכנתא או מימון נדיב גם כמשקיעים זרים. אולי תתפלאו אבל יש מקומות שכלל אינם מעניקים משכנתאות למשקיעים זרים או שמקשים עליהם. מצד שני יש מקומות שדווקא מעודדים השקעות זרות ומעניקים משכנתא של 70 ו-80% לזרים. כמובן שעליכם לבחור באופציה השניה
7. בחרו דירות להשקעה שיבטיחו לכם תשואה נאה. אמנם התשואה תלויה באופי הנכס, מיקומו, גודלו ופרמטרים נוספים אך ככלל תשואה של פחות מ-3% בשנה אינה משתלמת.


תכנון טיולים באנר

אנחנו יודעים שהבחירה קשה כי זוהי רק רשימה חלקית בלבד. למעשה, רכישת דירות להשקעה באירופה מצריכה עמידה בפרמטרים שונים שחלקם אישיים לחלוטין, למשל סכום ההון ההתחלתי. אבל אל דאגה כי עשינו לכם את העבודה.

airalo ad

חיפשנו אם יש מקום שעונה על כל הפרמטרים האלו ולהפתעתנו גם מצאנו. למקום קוראים פראג וכל שנדרש מכם לעשות הוא ליצור קשר עם קונביז ולהתחיל להרויח.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן