השכרת רכב בפראג 1

אם אתם חושבים לגשת לחברת השכרת רכב בפראג 1 בטח תשמחו לדעת שזה מיותר. בפראג יש מצוקת חנייה שדומה למצוקת החנייה בערי ישראל, אבל להבדיל מישראל בפראג החנייה מותרת רק לרכבים שנושאים תו חנייה מקומי. כל השאר נאלצים להשתמש במדחנים

מצוקת החנייה בפראג

ואם אתם חושבים שזה כמו בערים הגדולות בישראל אתם צודקים וטועים באותה המידה – אמנם המהירות המותרת בכבישים עירוניים זהה בישראל ובפראג (50 קמ"ש), אבל אנחנו לא מכירים עיר ישראלית עם רכבת תחתית איכותית. ותסלח לנו הכרמלית…


תכנון טיולים באנר

כי בעיר פראג בכלל וברובע פראג 1 בפרט ניתן להגיע כמעט לכל מקום בתחבורה ציבורית (מטרו, רכבת, חשמלית או אוטובוס) , באופניים או ברגל . אמנם בפראג ניתן לשכור רכב במגוון מקומות (למשל שדה התעופה של פראג), הכבישים מתוחזקים הטב ותחנות ההשכרה פועלות 24/7, אבל שוב זה ממש לא הכרחי ואפילו מיותר.

airalo ad

בכל זאת חייבים רכב שכור?

אנחנו ממליצים לכם לשכור מכונית חשמלית וליהנות מחנייה חינם במרכז העיר. וזה לא הכל כי בקרוב יושק בפראג שירות חדש – השכרת רכבים חשמליים מדגם פולקסווגן e-Golf שיאפשרו לחנות בכל מקום, גם באזורי חניה שצבועים בכחול ובסגול שמצריכים תשלום עבור חניה.

ההשכרה תתבצע באמצעות אפליקציה סלולרית או באמצעות האינטרנט והשוס הגדול – 100 הקילומטרים הראשונים לא יחויבו בתשלום. ואנחנו ממליצים להזדרז כי זהו פיילוט בלבד שיפעל למשך שנה. לאחר שנת הפיילוט תיערך בדיקה שתבחן את הכדאיות של הפרויקט כולו, זאת בנוסף להערכות חודשיות שיבוצעו בקפידה.

ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם מסיבה אחת – כבר כיום יש כ-80 תחנות הטענה לרכבים חשמליים בצ'כיה, 34 מהן בפראג עצמה. בעתיד מתוכננות להיות מותקנות עוד כ-60 תחנות טעינה ברחבי פראג. ומה עם צי המכוניות? כבר כיום פועלות בצ'כיה 4 חברות שונות להשכרת רכבים חשמליים שמחזיקות כ-300 מכוניות.

ומי יודע, אולי גם המכוניות החשמליות האלו יעשו יום אחד את הראלי הזה ויגיעו לדקאר שבאפריקה?

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן