יעוץ נדלן פראג

ע"י

בקטגוריית:

יעוץ נדלן פראג יאפשר לכם להשקיע בחוכמה בעיר הבירה הצ'כית בלי לקחת סיכונים מיותרים. השקעה נדלנ"ית בפראג כיום נחשבת להשקעת הנדל"ן הכי טובה ומשתלמת – מה שאומר שמי שמוותר על יעוץ נדלן פראג עלול לפספס את הזדמנות חייו.
שימוש בשירותיה של חברת ייעוץ מייתרת את הצורך שלכם להכיר את המנטליות הצ'כית, לדעת איך להתגבר על הבירוקרטיה הצ'כית ולדעת את השפה הצ'כית על בוריה.
בנוסף, אתם לא נדרשים לידע בנוגע לחיי היומיום במדינה, למשל מה נדרש כדי לפתוח חשבון בנק ולקיחת משכנתא, איך משלמים ועד בית, ביטוח וחשבונות שונים כמו מים, חשמל וגז. חברת הייעוץ עושה כל זאת עבורכם.

השירות המקצועי שיכניס אתכם לחברה מכובדת של משקיעים מכל העולם

יעוץ נדלן פראג מבטיח לכם כלקוחות הנאה מהשירות הכי מקצועי שאפשר בתחומים שונים:
1. איתור בניינים למכירה בפראג לצרכי השקעה. התשואות באופציה זו יכולות להגיע ל-15% ובמקרים רבים הבניינים כבר מושכרים – מה שמבטיח תשואה מיום 1.כלומר, זוהי אפשרות מצוינת לנצל את המחירים הנמוכים בתחום הקנייה ואת המחירים הגבוהים בתחום השכירות.
2. איתור נדל"ן למגורים, להשקעה או לעסקים ברחבי צ'כיה. למשל, קניית נכסים לצרכי השקעה מניבה (השכרה לטווח ארוך או קצר) או לשימוש כדירת נופש בזמן חופשה הודות לוורסטיליות של צ'כיה: מצד אחד אתרי סקי ומצד שני אתרי מרפא (למשל בעיירה קארלובי וארי שעליה מספר הסרטון הבא). בנוסף, יש אפשרות לרכוש/לשכור מבנים, חנויות או משרדים לצרכים שונים בהתאם לאופי העסק


תכנון טיולים באנר

airalo ad

3. ניהול נכסים בצ'כיה בכלל ובפראג בפרט. ניהול שכולל את כל הנדרש בתחום הטיפול השוטף בנכסים לרבות מציאת שוכרים, תשלומים שוטפים לרשויות השונות, תחזוקה שוטפת, גביית שכר דירה, תיקון תקלות ועוד.
4. בדיקות של נכסים לפני רכישה (בדק בית) ועוד. בדיקת המצב הפיזי של הנכס, בדיקת הסביבה שבה הוא נמצא וכן בחינת מצבו של הנכס מבחינת החוק לרבות שעבוד, מישכון וכו'. הדו"ח הסופי יכלול אומדן כספי של התיקונים במידה ויימצאו כאלה.
במידה ותעשו זאת תצטרפו לחברה טובה – משקיעים זרים מארצות שונות שבחרו בפראג בתור יעד להשקעה נדל"נית בטוחה. ורק כדי לסבר את האוזן – רק ברבעון האחרון של 2017 נקנו 8% מהדירות בפראג ע"י זרים, בעיקר בפראג 10 ופראג 5.
אמנם רוב הזרים קונים דירות בפרויקטים לפיתוח, אבל בפראג ניתן לרכוש גם דירות יד 2 ודירות להשכרה קצרת טווח. עם זאת, בכל המקרים נדרש יעוץ נדל"ני מקצועי כדי לבצע את ההשקעה החכמה והנכונה עבורכם.

באיזה חברת יעוץ לבחור?

כדי ליהנות מכל זאת יש לבחור בחברה שעומדת בפרמטרים שונים, למשל:
• מקצועיות – חברה שפועלת בהתאם ללוח הזמנים שנקבע מראש ולפי סטנדרטים גבוהים. למשל, חברה שחוזרת לפניות השונות אליה תוך 24 שעות מקסימום בלי תלות באופן יצירת הקשר – טלפון, מייל, אתר אינטרנט וכו'.
• ביטחון – חברה שלא רק זמינה ללקוחותיה 24/7, אלא גם מסייעת ותומכת בהם לכל אורך התהליך – מה שמבטיח ללקוחות תחושת ביטחון.

להרגיש בטוחים במים הסוערים של שוק הנדלן
להרגיש בטוחים במים הסוערים של שוק הנדלן

• התאמה ללקוחות השונים– חברה שמתאימה את עצמה לדרישות הספציפיים של הלקוחות שלה ולא להיפך. רק חברה שנוקטת בגישה כזו מבטיחה שהלקוחות הם שותפים מלאים ומגמישה עצמה לצרכים ספציפיים.
• דיסקרטיות – חברה ששומרת את הפרטים של לקוחותיה לעצמה ושאנשיה פועלים תחת הסכמי סודיות. מומלץ גם לבחור בחברה שמסוגלת לייצר הסכמים שונים ללקוחותיה (למשל בפרויקטים ספציפיים) – מה שמבטיח שאתם כלקוחות לא חותמים על הסכם גנרי שאינו מייצג אתכם כראוי.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן