להרגיש בבית בפראג – חומוס בר חדש נפתח בפראג

חומוס כמו בבית ב"חומוס בר" בפראג

אם אתם רוצים להרגיש הכי בבית גם בפראג הרחוקה – בטח תשמחו לדעת שעכשיו זה אפשרי. מסעדה חדשה שנפתחה בלב הרובע היהודי תגרום לכם לחוש לגמרי בנוח גם בבירת צ'כיה, כך שצפויה לכם הנאה כפולה : גם אוכל מצוין וגם בילוי בעיר שנחשבת להכי יפה בעולם.

המסעדה שנקראת "חומוס בר" פועלת 7 ימים בשבוע (בחורף מ-08:00-20:00 ובקיץ עד 22:00) בכתובת סירוקה 12 וכוללת חומוסייה, ביסטרו ובית קפה כך שהיא המקום הנכון שמשלים בהצלחה כל ביקור ברובע היהודי המפורסם.

אנחנו לא נתחיל לתאר את מה שמחכה לכם ברובע היהודי בפראג (כבר כתבנו לא מעט על בית העלמין היהודי העתיק, על בית הכנסת אלטנוישול שבה התרחש לפי האגדה סיפור הגולם מפראג ועל בתי כנסת אחרים) כי דבר אחד בטוח – מדובר בנקודות חובה לכל המבקרים בעיר ללא קשר לאמונה הדתית שלהם, למידת התעניינותם במסורת או בהיסטוריה יהודית.


תכנון טיולים באנר

אם גם אצלכם נפתח התאבון ואיתו הגעגוע הביתה אחרי קצת יידישקייט – אתם חייבים להכיר את חומוס בר. וכבר אמרו החכמים של טריפאדוויזור שמדובר בחומוס הכי טוב בפראג. חומוס בר הוא בדיוק מה שאתם צריכים – פיסה מהבית שבה כולם נהנים מקבלת פנים אוהבת וחמה.

airalo ad

במקום יקבלו את פניכם צוות דובר עברית עם תפריטים בעברית ומאכלים ישראליים וים-תיכוניים איכותיים: שקשוקה, פלאפל, סביח, פיתות, לאבנה, טחינה, ממולאים והרבה חומוס טוב. המשמעות היא שאתם לא צריכים לשבור את השיניים כדי להסביר מה אתם אוהבים, אלא רק להתמכר לחוויה הישראלית המוכרת וליהנות מהאווירה הקסומה שאין בשום מקום אחר.

ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם – כ-90% מהמנות במקום צמחוניות וכל חומרי הגלם הם טריים, כך שאתם יכולים להמשיך לשמור על הפיגורה למרות הגודל של המנות וליהנות מאוכל משובח. ואם אתם רוצים להמשיך בחוויה – סניף ראשון של המסעדה בשם "חומוס נופך" מחכה לכם במניפסטו מרקט.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן