פראג אזורים

כמו בכל עיר אחרת בעולם גם בפראג אזורים טובים יותר מבחינת ההשקעה בנדל"ן. עם זאת, ההחלטה לגבי איכות האזור שבו תשקיעו תלויה אך ורק בכם כי זוהי החלטה סוביקטיבית. למשל : אלו שמעדיפים להשקיע בשכירות לטווח קצר יעדיפו את מרכז העיר, אלו שמעדיפים לרכוש נכסים שיושכרו ע"י אנשי עסקים יעדיפו את פראג 4 וכו'.

לפניכם סקירה קצרה של אפשרויות ההשקעה לפי האזורים השונים בעיר פראג:
פראג 1 – השקעה באזור זה מתאימה לאלו שמעוניינים להשכיר את דירותיהם לטווח קצר מסיבה אחת : זהו האזור התיירותי של העיר

פראג 2 – השקעה באזור זה מתאימה לאלו שמעוניינים להשכיר את דירותיהם לצעירים. הסיבה לכך היא העובדה שבאזור זה יש מועדוני לילה, דיסקוטקים, פאבים ומסעדות שמושכים בליינים צעירים רבים.

דיסקוטק בפראג 2


תכנון טיולים באנר

פראג 3 – השקעה באזור זה מתאימה לאלו שמעוניינים להשכיר את דירתם לבני מעמד הביניים. אזור פראג 3 כולל את שכונת ז'יז'קוב שגרים בה סטודנטים רבים, ולכן השקעה בנדל"ן בשכונה זו מתאימה לאלו שמעוניינים להשכיר את דירותיהם לסטודנטים.

airalo ad

פראג 4 – השקעה באזור זה מתאימה למי שמעוניין להשכיר את דירתו לאנשי עסקים. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שאזור זה נחשב לאזור המשרדים והעסקים העירוני.

אשת עסקים בדרכה לעוד יום במשרד בפראג 4

פראג 5 – השקעה באזור זה מיועדת למי שמעוניין להשכיר את דירתו לבני המעמד הבינוני-גבוה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שבאזור זה ישנם משרדים של חברות הייטק צ'כיות ובינלאומיות רבות.

פראג 6 – אזור זה מיועד למשכירי על כי באזור זה נמצאות שגרירויות וקונסוליות זרות, בית ספר בינלאומי ומעונות של דיפלומטים זרים.

פראג 7 – אזור זה מיועד למי שמעוניין להשכיר את דירתו למשפחות מסיבה אחת : האזור כולל 2 פארקים גדולים וכן חנויות, מסעדות ומקומות בילוי.
אזורים נוספים שמיועדים להשכרה למשפחות הם פראג 9 ופראג 10

מאכל צ'כי מסורתי באחת מהמסעדות באזור פראג 7

פראג 8 – אזור זה מיועד להפוך בקרוב לאזור מגורים של מעמד הביניים ומיועד לשני סוגי משקיעים : אלו שבונים על עלייה במחירי הנדל"ן ואלו שמעוניינים להשכיר את דירתם לבני מעמד הביניים.

למעשה, בפראג אזורים שמתאימים לכל סוגי המשקיעים, החל ממשקיעים בדירות שמושכרות לטווח קצר, משקיעים בדירות שמיועדות לדיפלומטים, משקיעים בדירות לסטודנטים ולצעירים, משקיעים בדירות למשפחות ועוד. לפרטים נוספים צרו קשר עם קונביז.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן