קניון פלדיום

ע"י

בקטגוריית: ,

נוסעים לפראג ורוצים לעשות גם קצת שופינג איכותי על הדרך? בואו להכיר את קניון פלדיום בפראג 1 שהוא אולי הקניון הכי מפורסם ופופולרי בעיר. הקניון נמצא בכיכר הרפובליקה וכולל 5 קומות, 180 חנויות, כ-20 בתי קפה, ברים ומסעדות שמשתרעים על 115,000 מ"ר.

לקניון אדריכלות ייחודית שמשלבת חדש וישן (שרידי מבנים מהמאה ה-12 שהתגלו ביסודותיו בעת הקמתו ב-2007) ועיצוב פנים שאי אפשר להתעלם ממנו. והכי חשוב – מיקום מרכזי שמאפשר לכל חובבי השופינג להגיע אליו בקלות וליהנות מכל טוב: החל בחנות משחקים לילדים דרך סופרמרקט ענק וכלה בבגדי מעצבים.

והמלצה שלנו: הגיעו לקניון לפני או אחרי יום טיול (הוא פתוח כל יום מ-09:00-22:00 וביום ראשון עד 21:00) ותיהנו מקניון שעומד רובו לרשותכם ולשירותכם. אולי לא כל החנויות יהיו פתוחות, אבל עדיין זה עדיף על שעות הצהריים העמוסות.


תכנון טיולים באנר

ואיך המחירים?
כמו כמעט כל דבר בחיים, גם כאן הכל תלוי בכם כי תלוי מה אתם קונים ובאיזו חנות. כלומר: אם אתם קונים מותגים עממיים המחיר יהיה עממי ואם אתם קונים מותגי יוקרה בינלאומיים – גם המחיר צפוי להיות בהתאם. עם זאת, באופן כללי הקניון רק נחשב יקר ומלבד קומת המעצבים הוא עממי לחלוטין.

airalo ad

אבל שימו לב – אם עברתם את תקרת 2000 הקרונות הצ'כיות בקניות בקניון אתם מקבלים בונוס: החזר מס אותו תקבלו בקניון עצמו או בשדה התעופה. גם כאן ההחזר תלוי בשיקול דעתכם מסיבה אחת – החזר מס בקניון מקבלים בקרונות צ'כיות ואילו בשדה התעופה ההחזר הוא באירו.

המלצה שלנו: קנו בקניון בסכומים גבוהים רק בתחילת ביקורכם במדינה, כי קרונות צ'כיות הוא מטבע שתקף אך ורק בצ'כיה, כך שהוא חסר ערך (או שתצטרכו לשלם עמלת המרה) במידה ונשארתם עם קרונות צ'כיות בסוף ביקורכם בצ'כיה.

פלדיום לא לבד
אם אתם מבלים בפראג 1 בטח תשמחו לדעת שקניון פלדיום לא לבד. למעשה, במרכז העיר יש עוד 5 מרכזי קניות וקניונים לא פחות טובים, למשל קניון בן 3 קומות ממש ממול שמציע בעיקר וינטג' מהתקופה הקומוניסטית.

למעשה, אם אתם חובבי שופינג שקט במיוחד אנחנו ממליצים לוותר על פלדיום ולהינות מהקניונים האחרים. אבל אם אתם עדיין בעניין כך תגיעו אליו:
• בחשמלית – קוים 8, 14, 26 ו-91 עד תחנת כיכר הרפובליקה
• במטרו – בקו הירוק עד תחנת מוסטק
• ברכב – Namesti Republiky 1, 110 00 Prague 1-Nove Mesto. ואגב, למגיעים עם רכב מגיעות 5 שעות חנייה חינם. בקניון יש גם תחנות להשכרת רכב של מיטב החברות.
והנה הטיפים שלנו לשוכרי רכב בפראג:
https://www.youtube.com/watch?v=iigVUfPBZlI

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן