לשלב עסקים והנאה

ע"י

בקטגוריית:
גשר קארל בפראג

אם תמיד אמרו לכם שאי אפשר לשלב עסקים והנאה הגיע הזמן שתדעו את האמת : זה אפשרי בהחלט אבל לא בכל מקום. למשל במרכז פראג אתם יכולים להינות מאתרי התיירות כמו העיר העתיקה, הרובע היהודי, השעון האסטרונומי ועוד.

אבל אם אתם רוצים לשלב בכך גם עסקים אין מקום טוב יותר ממרכז פראג. כיום ניתן לרכוש במקום דירות להשכרה לטווח קצר וארוך וליהנות מתשואה גבוהה. ובטח תשמחו לדעת שבפראג ניתן ליהנות ממימון של כ-70% בתור משקיעים זרים.

ואגב, פראג היא אחת הערים היחידות בעולם שבה השכרת דירות במסגרת Airbnb היא חוקית. בתחום הזה כללי המשחק אינם כמו בהשכרה לטווח ארוך והתשואה מרקיעת שחקים. אבל כדי להיות בעלים מאושרים של דירה בפראג אתם צריכים לדעת דבר אחד : עסקים במדינה זרה הם לא משחק ילדים.


תכנון טיולים באנר


אז איך עושים את זה נכון?

airalo ad

כדי לשלב בהצלחה עסקים והנאה צריך לעשות זאת נכון, למשל לא לטעות בנפתולי הבירוקרטיה הצ'כית.  אנחנו ממליצים לפנות למומחים של קונביז שיאתרו עבורכם דירה במרכז פראג לפי דרישותיכם הייחודיות,  למשל מיקום, מחיר, גודל ואפילו מצב המעלית והנוף מהמרפסת.

אנחנו בטוחים שאתם תהיו מופתעים לטובה ושתחליפו דיסקט כי עסקים והנאה בהחלט הולכים ביחד. רק צריך לדעת איפה ואיך לעשות את זה. ותאמינו לנו זה נשמע פשוט כי זה באמת ממש פשוט.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן