מפת פראג לפי רובעים

מפת פראג

אם אתם מחפשים מפת פראג לפי רובעים ובעברית רוב הסכויים שתתאכזבו מסיבה אחת – נכון להיום אין מפת פראג לפי רובעים בעברית אלא רק בשפות זרות. יתרה מזאת, המפות הקיימות הן באורינטציה עסקית, כך שאם אתם מעוניינים להכיר את פראג לעומק מבחינה עסקית, למשל לצרכי השקעה בנדל"ן אתם בבעיה.

למזלכם עשינו עבורכם את העבודה הקשה ומיד נפרט לגבי הרובעים החשובים של פראג. ולהבדיל ממפות אחרות של פראג אנחנו נתמקד בתחום העסקי והנדל"ני מסיבה אחת – השקעה בנדל"ן בפראג היא המתנה הכי יפה שאתם יכולים לתת לעצמכם .

פראג 1 – בטח גם אתם מכירים את רובע פראג 1 בתור הרובע התיירותי של העיר, כך שלא תופתעו אם נגיד שזהו גם הרובע היקר ביותר מבחינה נדל"נית. עם זאת, כגודל ההשקעה כך גודל התשואה במיוחד בהשכרה של נכסים מניבים למטרות תיירותיות, למשל השכרה לטווח קצר.
פראג 2 – רובע זה הוא המרכז הלא-רשמי של חיי הלילה בפראג, לכן גם פה הביקוש רב וההצע נמוך כך שאולי תשלמו ביוקר אבל תרויחו בגדול.
פראג 3 – זהו הרובע של מעמד הביניים העירוני ושכונת ז'יז'קוב מאופיינת גם בצעירים וסטודנטים. גם ברובע הזה אתם נהנים מכל העולמות : גם נדל"ן במחירים נמוכים וגם ביקושים גבוהים שלא ישאירו את הדירה שלכם ריקה. מצד שני – שכר הדירה שתקבלו ברובע זה נחשב נמוך יחסית אבל לדעתנו שוכרים איכותיים שווים הכל.
פראג 4 – רובע זה הוא הרובע הגדול בפראג הן מבחינת אוכלוסייה והן מבחינת שטח. המשמעות היא שהבקוש לדירות ברובע זה מרקיע שחקים הודות לקשרי התחבורה למרכז העיר, קיומם של בנייני משרדים ועסקים רבים ברובע זה ואפילו קניון "ארקדי פנקרץ" הפופולרי. בקיצור – גם פה תיהנו משוכרים איכותיים ומדירה שתושכר בלי הפסקה.
פראג 5 – גם רובע זה מאוכלס ע"י בני מעמד הביניים העירוני, אבל בניגוד לפראג 3 הוא מאופיין במשרדי הייטק ובבתים פרטיים רבים. המשמעות מצד אחד היא שמחירי הנכסים כאן יקרים אבל מצד שני מחיר השכירות בהתאם.


תכנון טיולים באנר

וזוהי רק ההתחלה כי בפראג מומלץ לרכוש נדל"ן גם ברובעים נוספים, למשל פראג 6, 7,8 ו-9 שלכל אחד מהם אפיון שונה מבחינה נדל"נית. אם אתם הולכים לאיבוד ולא כי המפה שברשותכם אינה מתאימה, אנחנו ממליצים לפנות למומחים של קונביז שילוו אתכם בהצלחה עד המפתח. ומי יודע, אולי תהיו הבעלים הגאים של הוילה הזו?

airalo ad

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן