פתיחת עסק באירופה

ע"י

בקטגוריית: ,
זיקוקים

אם אתם חושבים על פתיחת עסק באירופה כדאי שתסמנו את התחנה הראשונה שלכם – צ'כיה. למעשה, בפתיחת עסק באירופה שסניפו הראשון מוקם בצ'כיה יש כמה יתרונות, למשל : עלות ההקמה של חברה בצ'כיה נמוכה משמעותית מעלויות של הקמת חברות במדינות אחרות.

אבל זו לא נקודת האור היחידה בסיפור כי אתם תיהנו גם מכוח אדם מיומן בעלות נמוכה, ממס חברות נמוך (19% בלבד), אפס אגרה שנתית ומטכנולוגיה חדשנית שהיא הבסיס לתעשיית ההיטק הצ'כית שנחשבת לזולה ולעתירת ידע. ואתם לא תהיו לבד מסיבה אחת : חברות בינלאומיות כמו גוגל ואמזון העבירו את משרדיהם לצ'כיה כבר לפני שנים.

אנחנו בטוחים שהם יודעים מה שהם עושים אבל אתם יכולים לעשות זאת טוב יותר. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שאתם יכולים ליהנות משירותיה של חברת קונביז, חברה שמתמחה בהשקעות בצ'כיה מכל הסוגים כולל אנשי עסקים שמעוניינים בפתיחת עסק באירופה.


תכנון טיולים באנר

החברה תעזור לכם בנפתולי הבירוקרטיה הצ'כית כדי שתקבלו את כל האישורים הנדרשים : אישור מנוטריון, אישור מרשם החברות הצ'כי, אישור מהבנק ופרטים של חשבון הבנק העסקי שלכם בצ'כיה. בטח תשמחו לדעת שהתהליך לוקח מקסימום חודשיים ולאחריו תהיו הבעלים הגאים של עסק בצ'כיה.

airalo ad

והדובדבן שבקצפת – אתם כלל לא תאלצו לצאת מגבולות הארץ כי כל התהליך מתבצע בשקיפות מלאה. פשוט לקונביז יש משרדים בישראל ובצ'כיה שעובדים בשיתוף פעולה מלא ואתם נהנים. ואגב, אם תרצו המלצות אתם מוזמנים ליצור קשר עם אל-על, אדם מילא ורימקס אבל זו רשימה חלקית בלבד…

אוהבים להיות בבית ועדיין לעשות עסקים? פנו לקונביז ולא תצטערו

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן