תיירות בפראג ב-2018 – 7 דברים שאתם חייבים לעשות בפראג

מוזיאון המוזיקה הצ'כית מבחוץ. מבפנים זה הרבה יותר מעניין

הרבה פעמים שואלים אותנו "מה כבר יש לחדש בפראג?". האמת היא שגם אנחנו מופתעים כל פעם מחדש כי בפראג יש אינסוף דברים לעשות. לפניכם 7 דברים שאסור לכם לפספס בביקור הבא שלכם בבירת צ'כיה. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא ולהיות מופתעים בעצמכם.

לבקר בפארק המים Aquapalace Prague

המקום כולל מגוון רחב של מגלשות מים, טיפול ספא שונים בעירום מלא (ג'קוזי וסאונה) ושלל בריכות והוא מתאים לבלוי של יום שלם של כל המשפחה. המקום מפעיל שאטלים חינמיים מתחנת המטרו Opatov והעלות סבירה בהחלט.

בטח תשמחו לדעת שבמקום מופעל שירות תשלום ייחודי באמצעות צ'יפ אלקטרוני. הצ'יפ משמש ככרטיס הכניסה לפארק ואליו נכנסים כל החיובים השונים שלכם במקום : ספא, אוכל ועוד.  והמלצה שלנו – אל תוותרו על מופע הלייזרים במים שנערך כל יום ב-21:30.


תכנון טיולים באנר

airalo ad

להינות במוזיאון המוזיקה הצ'כי

המקום כולל אוסף מדהים של כלי נגינה מתקופות וממשפחות מוזיקליות שונות ומעוצב באופן אקוסטי. האמת היא שלא היינו מצפים לפחות ממקום ששימש בעבר ככנסייה בארוקית. אגף שלם במוזיאון מוקדש למוזיקה של אגדות עם צ'כיות ומשלים, כך שהוא מתאים לא רק לחובבי מוזיקה אלא לכל המשפחה.

כמו כן, במקום נערכות לעיתים תערוכות שמוקדשות לנושאים שונים כך שבהחלט שווה להגיע אליו. אמנם רוב התצוגה בצ'כית וגם רוב הצוות לא דובר אנגלית אבל בינינו- מוזיקה היא שפה בינלאומית והיא ממש לא זקוקה למילים. ובמילים אחרות – פנינה אמיתית שמעטים מכירים.

מוזיאון המוזיקה הצ'כי מבחוץ. מבפנים זה הרבה יותר מעניין

להצטרף לסיור במבשלות בירה

סיור זה מאפשר לכם להכיר את העיר מקרוב וגם להינות מבירות איכותיות ובמילים אחרות – לתפוס שתי ציפורים במכה אחת. ובטח תשמחו לדעת שהבירות שיוגשו לכם במהלך הסיור אינן בגודל של טעימות, אלא בירות בגודל מלא כך שקיים סכוי סביר שלא תזכרו את הטיול.

אנחנו ממליצים על הטיול הזה במידה ואתם מגיעים במסגרת קבוצתית כלשהי מסיבה אחת – לא ממש נעים להשתכר בעיר זרה בחברת זרים גמורים. למרות שהמשפט הצ'כי הידוע אומר :"אין אנשים זרים אלא רק פחות מדי בירה", אנחנו לא ממליצים לבדוק את נכונותו. והמלצה אחרונה – הזמינו מראש גם ארוחת ערב במבשלה האחרונה שבה תבקרו ותסגרו לעצמכם פינה.

לצאת לטיול אופניים מודרך

טיולים אלו נערכים במגוון אתרים ברחבי פראג ואתם נהנים מכל העולמות : גם מכירים את אתרי העיר, גם מקבלים הדרכה מקצועית וגם עושים ספורט על הדרך תרתי משמע. ובטח תשמחו לדעת שבמחיר הסיור נכללים לא רק קסדה והדרכה אלא גם בקבוק מים. אמנם בפראג היינו מצפים לבקבוק בירה אבל גם זה מעל ומעבר.

הסיור מתאים גם לאלו שאינם רוכבים על אופניים באופן שגרתי ואינו מצריך כושר מיוחד. ואם אתם דואגים – תמיד תוכלו לבקש ולקבל אופניים חשמליים. אבל אין לכם מה לחשוש כי בינינו – לרכב על אופניים זה כמו לרכב על אופניים

הסיורים מתאימים לכל הגילים

לעשות קניות בשוק האיכרים Jirak

שוק זה אמנם מתקיים רק בסופי שבוע (חמישי-שבת), אבל הוא שווה הגעה מיוחדת כי ניתן למצוא בו כמעט הכל :  לחמים, גבינות, נקניקים, קפה, מאפים, מיצים, פירות וירקות וכמובן הרבה בירה צ'כית משובחת. ובמילים אחרות – השוק הוא פראג בזעיר אנפין כולל הריחות והטעמים האותנטים שיש רק פה.

שוק זה נחשב להכי פחות מסחרי ותיירותי בעיר כך שההנאה מובטחת. השוק מתאים במיוחד לאלו מכם שמתאכסנים בעיר בסגנון Airbnb מסיבה אחת – הוא מאפשר לכם להצטייד בכל הדרוש לשהותכם בפראג בזול ובכיף. כל התוצרת כמובן טרייה ואיכותית כך שאתם יכולים להסיר דאגה מלבכם.

לתפוס שלווה בגני Fürstenberg

הגנים האלו נמצאים למרגלות מצודת פראג אבל בניגוד אליה הם לא מוכרים, כך שמובטחת לכם הרבה שלווה ורוגע. אמנם הכניסה בתשלום (סמלי) אבל איפה עוד תוכלו לראות את שתי גדותיה של הולטובה בבת-אחת, לראות טווסים שמסתובבים חופשי ולהינות משכשוך המים במזרקות?

אנחנו ממליצים להצטייד בספר טוב (קפקא יכול להיות מתאים) או פשוט להשקיף על הנוף. בכל מקרה צפויה לכם הנאה במיוחד בתקופת הסתיו עם השלכת הרומנטית. המקומיים טוענים שהגנים עוצבו בסגנון איטלקי אבל אם תשאלו אותנו – למי אכפת מהסגנון שיש כזו פינה קסומה בלב העיר?

לרקוח בושם אישי

בחנות Perfumed Prague תוכלו לרקוח בושם ע"פ העדפותיכם האישיות ולהיות בטוחים בדבר אחד – שלאף אחד אחר בעולם לא יהיה את הבושם הזה. ובטח תשמחו לדעת שהחנות נמצאת בעיר העתיקה ליד גשר קארל, כך שההגעה אליה קלה במיוחד.

אנחנו ממליצים להזמין במקום תור מראש כדי להבטיח יחס אישי ולהקדיש לנושא לפחות שעה. אנחנו חושבים גם שזו המזכרת הכי טובה שאתם יכולים לרכוש בפראג מסיבה אחת – ככה תשאו את העיר על גופכם גם הרבה אחרי שתעזבו אותה.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

20 תגובות על “תיירות בפראג ב-2018 – 7 דברים שאתם חייבים לעשות בפראג”

  1. הייתי בפראג פעם אחת לפני שנים (המון שנים) עשית לי חשק לחזור,
    פראג עיר קסומה!

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      תודה רבה קרן. 🙂 אכן עיר קסומה שכדאי לחזור אליה שוב ושוב.

  2. בפראג מומלץ מאוד גם לעשות free walking tour וכך לסקור את מרכז העיר ברגל ולהכיר את המקומות הבאמת שווים ממדריך מקומי. הסיור הוא חינם, אבל נהוג לתת בסיורים כאלה טיפ בסוף. יש מספר סיורים כאלה אחד מהם הוא:
    https://www.freetour.com/prague/free-tour:-the-old-town-and-the-jewish-quarter

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      תודה רבה על הטיפ 🙂

  3. פראג מקסימה, יש כ"כ הרבה מה לעשות בה. תודה על ההמלצות מקווה להשתמש בהן אם באחד הימים אגיע שנית לעיר

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      תודה אילנה על הפרגון. מקווים שתחזרי לעיר ותיהני שוב מהקסם הידוע. ויפה שעה אחת קודם…

  4. בפראג ביליתי חופשה זוגית מהנה לפני אי אלו שנים כיף לגלות שיש עוד מקומות לבלות בהם בביקור הבא.

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוג
      פראג בלוג

      היי יפעת. המון תודה על התגובה. אנחנו ממליצים לעקוב אחרי הבלוג כדי לגלות עוד ועוד מקומות מקסימים. וכמובן – פראג מתאימה גם לכל המשפחה ולא רק לטיולים זוגיים.

  5. נראה יעד מעולה!
    מקווה להגיע לביקור בקרוב ואז כמובן אקרא שוב את הפוסט 🙂

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוג
      פראג בלוג

      היי שיר. אכן פראג היא יעד מעולה שמתאים לכל אחד. ממליצים שתעקבי אחרי הבלוג כי כל יום אנחנו מגלים (ומשתפים את קוראינו) בעוד ועוד מידע על העיר המופלאה הזו.

  6. פראג מהממת – שמעתי שיש גם סיורי בירה שיוצאים מפראג לפילזן, אבל לא הייתי בהם.

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוג
      פראג בלוג

      היי עופר ותודה על התגובה. אתה מוזמן לקרוא את הפוסט האחרון שלנו ולגלות שבשביל סיורי בירה לא צריך לצאת מפראג. מסתבר שיש טעימות בירה שנעשות בבר אחד שנסגר במיוחד בשביל זה. נשמח לדעת מה אתה חושב…

  7. מודה שביקרתי בפראג לפני כעשור ומאוד התרשמתי מהעיר.
    כייף לדעת שיש עוד מקומות מענינים לבקר בהם.
    שומרת לביקור הבא 🙂

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוג
      פראג בלוג

      ואת עוד קוראת לעצמך המתלבטת? לפי דעתנו התשובה ברורה והיעד הבא שלך כבר סגור – פראג כמובן…

  8. הבירות בפראג הן האהובות עלי ביותר, מצטרפת להמלצה על סיור מבשלות..! 🙂

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוג
      פראג בלוג

      תודה רבה אביה. גם אנחנו חושבים שביקור במבשלות בירה הוא מאסט בפראג ובדיוק בגלל זה הכנסנו אותו לרשימה. במיוחד כאשר הבירה בפראג יותר זולה ממים…

  9. אחלה המלצות, נחמד לקרוא על מקומות חדשים, אשמור לפעם הבאה

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוג
      פראג בלוג

      תודה רבה הילה. התגובה שלך נותנת הרבה כוח להמשך ואנחנו מבטיחים להוסיף בעתיד עוד מקומות מפתיעים, כך ששווה לעקוב.

  10. נראה טיול כיפי ומרגש, הייתי שמחה לחוות גם

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוג
      פראג בלוג

      תודה רבה ענבר. את מוזמנת לחוות ותתפלאי – את אפילו יכולה להקים שם בקלות סניף למכירת התכשיטים המדהימים שלך. אנחנו בטוחים שהצ'כים (ובעיקר הצ'כיות) יעופו עליהם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן