קניון חודוב בפראג

קניון חודוב בפראג

קניון חודוב בפראג 4 הוא ממש לא הקניון שהכרתם עד עכשיו. בסוף 2017 נוספו לקניון עוד 40,000 מ"ר או במילים אחרות – הקניון גדל ב-75%. הקניון כיום כולל 300 חנויות במקום "רק" 200 חנויות שהיו פה עד כה, כלומר הוא אחד הקניונים הגדולים בצ'כיה בכלל ובפראג בכלל.

אמנם קניון OC Letňany גדול יותר מקניון חודוב מבחינת השטח (125,000 מ"ר לעומת 100,00 מ"ר בקניון חודוב), אבל בקניון חודוב יש יותר חנויות: 300 לעומת 180. בחודוב נמצא גם מתחם הקולנוע הגדול בצ'כיה (2600 מקומות ישיבה) וגם בתחום זה הוא מנצח בהליכה קניונים אחרים.

מתחם הקולנוע בקניון חודוב כולל 18 מסכים בטכנולוגיית 4DX, 6 יותר מאשר בקניון OC Letňany ( 12 מסכי קולנוע) ו- 6 יותר מאשר בקניון Cinestar Anděl (רק 14 מסכים). עם זאת, מספר המושבים במתחם הקולנוע של OC Letňany רבים יותר – 2668 לעומת 2600 בקניון חודוב.


תכנון טיולים באנר

מותגים שאין בקניונים אחרים

בקניון חודוב ניתן למצוא מותגים שאין במקומות אחרים בפראג, למשל Armani Exchange, Pink Woman, Yamamay, Boux Avenue, Thomas Sabo ו-. AW Lab sportswear הקניון נחשב גם כ"מכה" של מותגים ספרדיים כמו Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear Massimo Dutti , Zara Home ו . Oysho.

airalo ad

הקומה העליונה של קניון חודוב מוקדשת לשני דברים: מזון צ'כי ובינלאומי ומותגי יוקרה כמו Weekend Max Mara, Max&Co., Luisa Spagnoli, Michael Kors, Stefanel, Coccinelle, Bogner, Marella ו.French Connection .

ועוד לא דיברנו על העובדה שבקניון יש סופרמרקט ומגוון של מתקני שעשועים לילדים, כך שכולם ייהנו בו. המחירים? קניון חודוב נחשב זול יותר מקניון פלדיום המפורסם, כך שנסיעה מיוחדת לפראג 4 בהחלט תהיה משתלמת. העובדה שהקניון עמוס גם בקונים מקומיים (ולא רק בתיירים) מעידה יותר מכל על איכותו.

אטרקציות נוספות בפראג:

איך מגיעים?

קניון חודוב פתוח כל יום מ-09:00 עד 21:00 כך שנשארת שאלה אחת והיא: איך מגיעים לקניון?
• במטרו – עלו על הקו האדום עד תחנת חודוב שנמצאת ממש בכניסה לקניון
• באוטובוס – עלו על הקוים 115 או 135, 177, 193, 197, 511, H1.
• ברכב – הגיעו לכתובת Roztylská 2321/19

ואם אתם רוצים לחסוך לעצמכם את הנסיעה– למה שלא תזמינו מקום בפנסיון A. V. Pension Praha שנמצא 400 מטר מהקניון? במקום בריכת שחייה בקיץ, חנייה חינם, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ואפילו מותר להביא חיות מחמד. כל אחד מחדרי הפנסיון מצויד בכיריים, מקרר ובכלי מטבח ואפשר להגיע אליו גם אחריו יום קניות, כי הצ'ק אין מתחיל ב-17:00.

מה ההבדל בין קניון חודוב לקניון OC Letňany?

קניון OC Letňany הוא גדול יותר מקניון חודוב מבחינת השטח ויש בו יותר מספר מושבים בקולנוע , אבל בקניון חודוב יש יותר חנויות ויותר מסכי קולנוע בסגנון 4DX.

איזה מותגים ייחודים יש בקניון חודוב?

בקניון חודוב ניתן למצוא מותגים ייחודיים, למשל Armani Exchange, Pink Woman, Yamamay, Boux Avenue, Thomas Sabo ו-AW Lab sportswear.

מה ההוכחה שקניון חודוב הוא איכותי?

אמנם קניון חודוב אהוד על תיירים, אבל העובדה שהוא עמוס גם במקומיים מוכיחה יותר מכל שהוא אחד הקניונים האיכותיים בפראג.

איזה מותגי יוקרה ניתן להשיג בקניון חודוב?

בקניון חודוב ניתן למצוא שפע של מותגי יוקרה. למשל: Weekend Max Mara, Max&Co., Luisa Spagnoli, Michael Kors, Stefanel, Coccinelle, Bogner, Marella ו-French Connection.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

2 תגובות על “קניון חודוב בפראג”

  1. הקניון גדול וברמה גבוהה מלא חנויות שם חוויה של ממש מומלץ מאוד להגיע
    כעשרים דקות ממרכז פראג

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      אכן קניון פחות מוכר אבל מאוד מומלץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן