פראג מגדילה את כמות תחנות ההטענה לרכבים חשמליים

תחנת הטענה לרכב חשמלי בפראג

פראג הופכת את השימוש במכוניות חשמליות לקל הרבה יותר ומתכננות עוד 59 תחנות הטענה, בנוסף ל-100 התחנות שקיימות כבר עתה. בניית התשתית לתחנות החדשות תעלה כ-27.7 מיליון קרונות צ'כיות.

בסוף ינואר ובתחילת פברואר 2018 ייצאו מכרזים לבחירת קבלן שייבנה את הבסיסים לתחנות. בסיסים אלו יושלמו במהלך 2019 ויושכרו למפעילים נבחרים שייבחרו אף הם באמצעות מכרז. רוב הבסיסים החדשים (50 מ-59) יוקמו במקומות שנחשבים לעמוסים מבחינת תנועה.

תחנות ההטענה החדשות צריכות להיות אחידות ולעמוד במספר דרישות, למשל מבחינת צבע ומבחינת התאמה לאסתטיקה העירונית. כמו כן התחנות לא יורשו לכלול פרסומת כלשהי בתחומן.


תכנון טיולים באנר

וזו רק ההתחלה כי בעוד שנה יוערך הפרויקט ויבדק הצורך בתחנות נוספות לפי הביקוש. הפרויקט הזה מצטרף לפרויקטים נוספים בפראג בתחום "עיר חכמה" ולפרויקטים ירוקים נוספים. אבל פראג לא לבד כי ברחבי צ'כיה מתוכננות לקום 1200 תחנות הטענה למכוניות חשמליות עד 2020.

airalo ad

למעשה, המכוניות החשמליות הולכות לכבוש את צ'כיה, למשל חברת המכוניות הצ'כית סקודה מעריכה שעד 2025 רבע ממכירותיו יהיו של מכוניות חשמליות. וזה למרות העובדה שהיא מתכננת לייצר את המכונית החשמלית הראשונה שלה רק ב-2020.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן