תשכחו כל מה שידעתם על רומנטיקה

נשיקה

אם אתם מחפשים רומנטיקה אמיתית אתם מוזמנים להגיע לפראג בתקופת הסתיו והחורף. פראג אמנם נחשבת לאחת הערים הרומנטיות בעולם כל השנה, אבל בסתיו ובחורף היא נהנית מאור רך, מצבעי שלכת מרהיבים ביופיים ומתקיימים בה פסטיבלים שפשוט אסור לכם להפסיד. וכמובן – היא כולה לרשותכם כי תיירי הקיץ עוזבים את העיר. אז הנה כמה סיבות טובות לטוס לפראג עכשיו:

שלכת של זהב
לפראג ניתן הכינוי "עיר הזהב" ואנחנו בטוחים שזה בגלל הצבעים של השלכת, למרות שכולם יגידו לכם שהכינוי ניתן הודות לצריחים המוזהבים של טירת פראג. אנחנו ממליצים על שלושה מקומות לצפות מהם בשלכת המרהיבה : גבעת פטרין, פארק לטנה ויער Kunratice. האחרון נמצא ברובע Modrany בפראג 12 וכולל שבילי הליכה, אגם וכמובן הרבה שלכת רומנטית.

אוכל לגוף ולנשמה
אין כמו מרק חם ותבשילי קדרה כדי לעורר את הרומנטיקה עם בוא החורף. בפראג תקבלו את כל זה ויותר ואנחנו ממליצים על מסעדות שמגישות אוכל צ'כי מסורתי. אנחנו ממליצים על שתיים מהן בעיר העתיקה : מסעדת Mlejince ומסעדת Plzenska. בשתיהן תיהנו מאוכל צ'כי כמיטב המסורת המקומית ומאוירה רומנטית במיוחד.


תכנון טיולים באנר

מיתרים של סתיו
בחודשים אוקטובר ונובמבר מתקיים בפראג פסטיבל המוזיקה "מיתרים של סתיו" עם מופעים של ג'אז, מוזיקה קלאסית, מוסיקת עולם ועוד. בחודש נובמבר מתקיים בעיר פסטיבל הג'אז AghaRta ונערכים קונצרטים בכנסיות רבות ברחבי העיר. אז מי שהסתיו מביא לו דיכאון מוזמן לפראג לראות שאפשר לקבל את החורף באהבה.

airalo ad

וזה לא הכל
בנוסף לפסטיבלי המוזיקה השונים מתקיימים בעיר פסטיבלים נוספים, למשל פסטיבל האורות שבו מוארים אתרי העיר השונים בצבעים מגוונים הודות לטכנולוגיות חדישות. באוקטובר מתקיים בשוק האיכרים בעיר פסטיבל התפוחים והסיידר שמציע טעימות, הצגות ומופעים שיעשו לכם טוב על הלב ועל הנשמה.

ומה תשתו?
אמנם בפראג הבירה זולה ממים אבל יש בצ'כיה גם יין משובח שישמח לבב אנוש. יין זה הוא הנושא של פסטיבלים רבים, כמו פסטיבל טרויה שנערך בחצר של טירה בשם זה מהמאה ה-17. פסטיבלי יין נוספים נערכים בגני טירת פראג ובגן הבוטני העירוני וכוללים מופעי מוזיקה וטעימות. וגולת הכותרת – חגיגות היין הראשון שנערכות כל שנה ב-11.11 במסעדות שונות ברחבי העיר.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

8 תגובות על “תשכחו כל מה שידעתם על רומנטיקה”

  1. הייתי בפראג בחודשי הקיץ, אשמח לבקר בה שוב.

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      אז למה את מחכה, הילה? יש לנו הרבה טיפים בבלוג שתוכלי להיעזר בהם ונשמח לסייע בכל שאלה. בכל מקרה – טיול בלוגרים לפראג יתקבל בשמחה

  2. געגועים לפראג

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      לגמרי. מסתבר שפראג מעוררת רומנטיקה שהיא לא רק זוגית

  3. איזה כיף, תודה!! 🙂

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      תודה רבה דניאל.

  4. איזה כייף לקרוא את הבלוג!
    חודש הבא אני בפראג וכבר לקחתי כל כך הרבה רעיונות מהבלוג.

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      תודה רבה שיר. אשמח לקרוא חוויות מפראג לכשיהיו. ונסיעה טובה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן