אטרקציות בפראג – סיור ערב רומנטי

אם אתם רוצים להרגיש את האווירה הרומנטית המיוחדת במינה של העיר פראג – כדאי שתצטרפו לסיור ערב מודרך במגדל העיר העתיקה. סיור זה נערך כל יום לעת שקיעה (בשעה 19:00 בחודשי הקיץ ובשעה 18:00 בחודשי החורף) ונמשך שעתיים, כך שאתם צפויים להתאהב עד מעל לראש בעיר הכי יפה בעולם.

הסיור מאפשר לכם להכיר את האתרים הידועים של העיר (גשר קארל, טירת פראג ואחרים) מזווית חדשה, לשוטט בסמטאות העיר בין הערביים, לנסוע בחשמלית ולחוות את הקסם הלילי המיוחד שלה שנחשב לקסום ולמכשף מאין כמותו.


תכנון טיולים באנר

גולת הכותרת של הסיור הוא טיפוס למרומי מגדל העיר העתיקה שנבנה במאה ה-14 – אחד מהמגדלים בסגנון גותי של גשר קארל הידוע, מה שמאפשר לכם לצפות בנוף שנחשב ליפה ביותר בפראג.

airalo ad

רומנטיקה עתידנית

כדי ליהנות מכל זה עליכם להצטייד במוצר הכי לא רומנטי שיש: הטלפון הנייד שלכם. טלפון זה יאפשר לכם להזמין כרטיסים לסיור באמצעות יישומון חדשני, לשלם עליהם באמצעות פייפאל או כרטיסי אשראי בינלאומיים (ויזה או מאסטרקארד) ולקבל אישור להזמנה ע"פ העדפתכם: במייל, בסמס או באמצעות היישומון.

בנוסף, עם הגעתם לנקודת המוצא לסיור למרגלות המגדל תדרשו רק להציג את הזמנתכם בטלפון הנייד, כך שכל מה שיישאר לכם לעשות הוא להגיע לשם בזמן (עדיף 10 קודם) ולמצוא את המדריך. מכיוון שהוא יחזיק בידו מטרייה כתומה פתוחה זו לא אמורה להיות בעיה.

ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם – אם בעיה כלשהי בלו"ז שלכם תוכלו לבטל את ההזמנה או להחליפה בסיור אחר. ולסיכום – אם אתם רוצים לשדרג את הזוגיות ולגלות מחדש את האהבה הקליקו כאן ולא תצטערו.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן