בשורה לחובבי השופינג: קניון חודוב בפראג מתרחב

שופינג בפראג לא חייב להיות יקר

אגף חדש בקניון חודוב ייפתח ב-11.10 ויהפוך את המקום לאחד הגדולים בצ'כיה כולה. שטח הקניון ייגדל ב-75% (מ-60,000 מ"ר ל-102,00 מ"ר) ועלות ההרחבה מוערכת ב-4.5 מיליארד קרונות צ'כיות.

ככה נראה הקניון כבר עכשיו והעסק רק צפוי להשתפר:

האגף החדש יהפוך את קניון חודוב למקדש של אופנה ואביזרים (בקומות התחתונות) ולמרכז מזון (בקומה העליונה) והוא יכלול כ-300 חנויות. אמנם קניון OC Letňany נחשב לקניון גדול יותר בשטחו (125,000 מ"ר), אך מספר החנויות בו קטן יותר – רק 180 חנויות.


תכנון טיולים באנר

האגף החדש יכלול מתחם קולנוע עם 18 מסכים וטכנולוגיית 4DX שיכילו 2600 איש . זהו יהיה מתחם הקולנוע הגדול בצ'כיה מבחינת מספר המסכים. כיום המתחם הגדול ביותר נמצא ב- Cinestar Anděl אבל הוא כולל רק 14 מסכים. גם כאן יש תחרות עם קניון OC Letňany – במתחם הקולנוע שלו יש בו מספר מושבים רב יותר (2668), אבל רק 12 מסכים. ככה נראה קניון OC Letňany רגע לפני הכריסמס :

airalo ad

ההרחבה תכלול גם חנויות של מותגים ספרדיים : Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear , Massimo Dutti , Zara Home ו – Oysho. במקום תוקם חנות הדגל של המותג H & M בגודל 3000 מ"ר ולא רק : בקניון יכללו חנויות של רשתות שעד כה לא היו בצ'כיה כמו Armani Exchange, Pink Woman, Yamamay, Boux Avenue, Thomas Sabo ו- . AW Lab sportswear

הקומות העליונות של הקניון תכלול חנויות של מותגי יוקרה כמו Weekend Max Mara, Max&Co., Luisa Spagnoli, Michael Kors, Stefanel, Coccinelle, Bogner, Marella ו- French Connection.

אמנם הפתיחה הגדולה של הקניון מתוכננת ל-11.10 ותכלול הופעות של מיטב האמנים, אבל עד ה-15.10 יינתנו במקום הנחות לרגל הפתיחה. אתם כמובן יודעים מה צריך לעשות אז למה אתם מחכים?

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן