לילה טוב אירופה – לחלום על זריחה בעיר הכי יפה בעולם ולהגשים אותה

חולמים להתעורר בפראג? עד לפני כמה שנים זה היה נשמע כמו מדע בדיוני, אבל משבר האקלים והרצון לחסוך בדלק מטוסים הפכו את הפנטזיה למציאות.

הצטרפו אלי למסע לילי קסום מאמסטרדם לפראג שיחסוך לכם הרבה כסף. איך? המשיכו לקרוא וגלו את רכבת הלילה העתידית שמבטלת את הצורך לשלם על מלון.

לשירות מבית European Sleeper  קוראים "רכבת לילה טוב" והוא יאפשר לכם להתעורר בפראג, העיר הכי יפה בעולם.


תכנון טיולים באנר

יוצאים לדרך

קו הרכבת שהושק ב-25.3.2024 יוצא לדרכו 3 פעמים בשבוע (ימים שני, רביעי ושישי) בשעה 19:22 מבריסל ועובר באמסטרדם, ברלין, אנטוורפן, רוטרדם ודרזדן ומסיימת את מסעה כאמור בפראג בשעה 10:56.

airalo ad

התענוג שנמשך כ-15 שעות והמחיר (החל מכמה 209 אירו ועד 319 אירו) משתנה בהתאם לאורך הנסיעה (כלומר היעד שממנו עולים לרכבת והיעד שבו יורדים ממנה) לתא השינה שאותו מזמינים:

  • תאים של 6 אנשים
  • תאים קבוצתיים
  • תאים משותפים עם מיטות יחיד
  • תאים עם מיטות מפנקות

מה צריך לדעת?

שימו לב – בהזמנת חלק מהתאים ניתן לבטל את ההזמנה ולקבל את כספכם חזרה. בחלקם תקבלו החזר מלא על ביטול שנעשה עד חודש לפני, בחלקם תקבלו החזר חלקי (15-50%) ובחלקם תוכלו לבטל עד 48 שעות לפני הנסיעה.

אני אמנם לא מאמינה שמישהו מכם יוותר על החוויה, אז סתם שתדעו… אני באופן אישי חושבת שהרעיון להגיע בדרך ירוקה לעיר הכי ירוקה באירופה מתחרה בהצלחה עם המצאות צ'כיות אחרות (התיאטרון השחור, הבירה ועוד), אבל למה שלא תנסו ותיווכחו בעצמכם?

והמלצה ממני – הקדימו והזמינו מקום כי בשנתיים הקרובות המסלול צפוי להשתנות ולכלול ערים נוספות, כך שיש מצב שפראג לא תהיה בו..

רכבת הלילה לפראג לא לבד

בינתיים הצ'כים מברכים על הרכבת שתביא להם תיירים ותחסוך להם חדרי מלון (לא דבר של מה בכך בעיר תיירות שמלונותיה לא עומדים בעומס). למשל, שר התחבורה הצ'כי אמר:

"רכבות הלילה באירופה עושות קאמבק ואני שמח על העובדה שפראג לא נותרת מאחור. רכבות הלילה הן אלטרנטיבה ידידותית לסביבה שחוסכות תעבורה אווירית, כך שאני בטוח שלרכבות יהיה תפקיד חשוב בעתיד".

וטיפ אחרון ממני- אם אתם בעניין של רכבות לילה, למה שלא תמשיכו את הקו באמצעות רכבת לילה לברטיסלבה? 4 שעות ואתם בעיר שנחשבת לאחות הקטנה של פראג. אז קבענו?

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 
דילוג לתוכן