גבעת פטז'ין


גבעת פטז'ין או גבעת פטרין נחשבת לאחת האטרקציות המרכזיות בעיר הבירה הצ'כית. רוב המטיילים מגיעים לפסגת הגבעה באמצעות קרוניות של רכבל או פוניקולור מ-Újezd. לכן ההכרזה על הכנסת אינטרנט אלחוטי לקרוניות הרכבל שימחה רבים בפראג ובעולם.

האינטרנט האלחוטי בקרוניות שעולות לגבעת פטז'ין אמור לפעול כבר בפברואר 2017, 4 חודשים בלבד לאחר אישור הרעיון בעיריית פראג. ככה זה שמדובר בפרויקט שעולה לקופת העירייה יותר מ-2 מיליון דולר.

גבעת פטז'ין לא לבד
הכנסת אינטרנט אלחוטי לקרוניות שעולות לגבעת פטז'ין מצטרפת לשורה ארוכה של פרויקטים טכנולוגיים בפראג, למשל:
• תוכנית להתקנת אינטרנט אלחוטי ב-6 תחנות של הרכבת התחתית בפראג. תוכנית זו תכלול את התחנות Hlavní nádraží, Pražského povstání, Náměstí Republiky, Smíchovské nádraží, Florenc B ו ו- Florenc C ותעלה כ-10 מיליון קרונות צ'כיות.
• תוכנית להתקנת אינטרנט אלחוטי ב-300 מתחנות החשמלית בפראג. פרויקט זה אמור להסתיים בסוף 2017 והוא מבוצע ע"י חברה פרטית בסכום שנותר עלום.
• תוכנית להרחבת מספר החשמליות שבהן מותקן אינטרנט אלחוטי. פרויקט זה מתבצע ע"י DPP (חברת התחבורה הציבורית בפראג) ואמור לכלול עד 2022 כ-70% מחשמליות העיר.
• הרחבת הפיילוט שמאפשר הנאה מאינטרנט אלחוטי ומהטענת הטלפונים הניידים באמצעות אנרגיה סולרית בספסלי העיר.
• אספקת אינטרנט אלחוטי חינם לדיירי פרויקט הדיור החדש Jižní Město בפראג 11.


תכנון טיולים באנר

ומה קורה עכשיו?
בטח תשמחו לדעת שכבר עכשיו ניתן ליהנות מאינטרנט אלחוטי חינם ברחבי העיר, למשל בתחבורה הציבורית וביעדי תיירות רבים כמו גן החיות העירוני. למעשה, שילוב הפרויקטים יאפשר ליהנות מאינטרנט אלחוטי חינם במהלך כל שהותכם בעיר. למשל : תוכלו להעלות את התמונות שלכם במרומי גבעת פטז'ין בזמן אמת לפייסבוק או לאינסטגרם.

airalo ad

ולמה זה חשוב?
כי בגבעת פטז'ין יש שפע של הזדמנויות לצילומים שפשוט אין בשום מקום אחר בפראג. למשל: מצפה הכוכבים, גן הורדים או מבוך המראות. אנחנו ממליצים לצלם סלפי שלכם עולים על מגדל התצפית שנחשב להעתק של מגדל אייפל, לשלוח לחברים ולתת להם לנחש איפה אתם באמת.

ואגב, אם אתם מחפשים מקום רומנטי באמת להצעת נישואין אנחנו ממליצים במיוחד על גבעת פטז'ין. שבילי ההליכה במרומי הגבעה נחשבים לאחד המקומות הרומנטיים שיש ואנחנו בטוחים שהתשובה תהיה "כן".דבר אחד בטוח – וזה יותר זול מלשכור מטוס

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן