מתכננים ביקור בגשר קארל בפראג? אפשר גם אחרת

גשר קארל - הגשר הכי צפוץ בעיר

בטח לא אחדש לכם דבר אם אומר שגשר קארל בפראג הוא הגשר המפורסם בעיר, כך שהוא עמוס לעייפה בכל שעות היום והלילה. יש כאלה שטוענים אפילו שהדרך הטובה ביותר ליהנות מהגשר היא להגיע אליו מוקדם, משהו כמו שש בבוקר.

לכן, אם אתם רוצים לבקר בעיר בצורה שאינה בנאלית ביחד עם כל העולם ואשתו (כ-10 מיליון איש מגיעים לפראג כל שנה ורובם מבקרים כמובן בגשר קארל) – כדאי שתמשיכו לקרוא ותגלו אופציה נוספת להנאה במידה ואתם חובבי גשרים.

גשר קארל לא לבד

אני ממליצה להחליף את גשר קארל בגשר מרשים לא פחות – גשר Troja שמספק למבקרים בו תחושה עתידנית אמיתית ואפשרות לאתגר. למשל, אם תעשו סלפי על רקע הגשר ותתנו לחברים בבית לנחש איפה אתם – רוב הסיכויים שאף אחד לא יגיד פראג….


תכנון טיולים באנר

בנוסף, במרחק כמה דקות הליכה מהגשר נמצאות אטרקציות תיירותיות פחות צפופות. למשל, גן החיות של פראג (שנחשב לאחד מגני החיות הטובים בעולם), הגן הבוטני של פראג וטירת טרויה מהמאה ה-17– המקום שבו נערך פסטיבל יין שנתי.

airalo ad

אני בטוחה שאתם תתאהבו במקום ותרצו לקנות דירה להשקעה בשכונה. כאן, בניגוד לדירות שנמצאות ליד גשר קארל המחירים סבירים ביותר וזה הזמן להכיר אותה לעומק.

כדאי להזדרז

השכונה שבה נמצא הגשר (הולושוביצה בפראג 7) משכה אליה בעבר בעיקר סטודנטים וצעירים הודות לאופציות הזולות של המגורים בה, כך שהיא נחשבה במשך שנים לאחות הענייה והקטנה של שכונת לטנה שנמצאת באותו רובע.

בשנים האחרונות גם כאן כמו בשאר פראג העניינים משתנים ולכן כדאי שתזדרזו. יש כאלו שטוענים שהשכונה מבטאת את השינוי הנדל"ני שעובר על פראג כולה, כך שיש הקוראים לה בחיבה "נוטינג היל של פראג".

נוטינג היל - ככה תראה הולושוביצה עוד כמה שנים
נוטינג היל – ככה תראה הולושוביצה עוד כמה שנים

משנת 2000 ואילך נפתחו בשכונה שפע של מקומות בילוי, הוקמו בה מיזמים אמנותיים, נערכים בה שווקים (שוק איכרים ושוק פשפשים) ויש בה מרכזי תעסוקה שיתופיים, כך שממוצע הגיל פה הוא הנמוך ביותר בכל פראג.

ורק כדי לסבר את האוזן – מאז 2015 מחירי הדירות פה עלו ב-35% כאשר בפראג כולה הם עלו ב-30% בלבד. גם מחירי השכירויות בהתאם – כאן הם עלו ב-26% בתקופה זו ואילו בפראג כולה בכמעט 23%.

מי מתגורר בשכונה?

עם זאת, השינויים במחירי הנדל"ן בשכונה אינם מהירים כמו בשכונות אחרות בפראג, מה שאומר שהיא ממשיכה להיות יעד השקעה איכותי הודות לעובדה אחת – מתגוררים בה אנשי מעמד הביניים ואנשי הצווארון הכחול.

בנוסף, זהו הרובע היחידי בפראג נכון להיום שבו ניתן לשכור אופניים חשמליים בחינם ומהירותם מוגבלת (30 קמ"ש מקסימום). בשכונה גם נמצא פארק עולם המים, כך שהיא מושכת אליה משפחות שמאמינות שזהו המקום הכי טוב לגידול ילדים בעיר.

לאחרונה נערכים בשכונה נעשים פרויקטים של התחדשות עירונית ומוקמים פרויקטים מודרניים- שני אלמנטים שמושכים לשכונה אוכלוסיות חזקות שמעלות את מחירי הנדל"ן.

הפרויקט שלכם בפראג 7

אני חושבת שהפרויקט הזה יעניין אתכם במיוחד: הפרויקט הרב תכליתי Wolf Prefa – Rivery a Port7 שיכלול משרדים, דירות, מסעדות ובתי מלון.

פרויקט זה שמוקם בימים אלו נמצא על גדת נהר הוולטאבה ומשקיף על גשר Troja, כך שאם אתם רוצים דירה להשקעה שמשקיפה על הגשר הכי מיוחד בפראג – זה הפרויקט שלכם.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן