אטרקציות בצ'כיה – קוטנה הורה וכנסיית העצמות

ע"י

בקטגוריית:
סיור מודרך בקוטנה הורה

אם אתם מחפשים אטרקציות בצ'כיה שהם ממש לא בנאליות – אנחנו ממליצים על סיור מעגלי בן 6 שעות בקוטנה הורה  כולל כנסיית העצמות המפורסמת. ובטח תשמחו לדעת שהיום ניתן לבצע את הסיור בקלות מפתיעה הודות לאפליקציה סלולרית ייחודית. אפליקציה זו מאפשרת לכם ליהנות מכל העולמות, למשל:

ובטח תשמחו לדעת שכדי להצטרף לסיור עליכם לעשות דבר פשוט – להציג את הטלפון שלכם כדי שיסרקו את ההזמנה שביצעתם. רק קחו שבחשבון שהסיור מתקיים רק ארבע פעמים בשבוע (בימים שלישי, חמישי, שבת וראשון) ויוצא לדרכו ב- 11:00 ממרכז פראג. (Celetná 12 – 3 דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה)

למה סיור מאורגן?

מכיוון שקוטנה הורה היא אחת מאתרי התיירות הפופולריים בצ'כיה כדאי לבקר בה בחוכמה, כלומר להצטרף לסיור מודרך שיחסוך לכם זמן, כסף, יאפשר לכם ליהנות בנוף ולא בנהיגה והכי חשוב – יסביר לכם כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול.


תכנון טיולים באנר

למשל, הידעתם שעד היום אף אחד לא יודע כמה עצמות יש בכנסיית העצמות? הידעתם שכנסיית העצמות מנציחה את אנשי העיר שנפטרו ממחלות ובמלחמות בימי הביניים? והידעתם שאף אחד לא יודע מה המקור לשם העיר?

airalo ad

רוצים דוגמא? בבקשה

אחד המקורות לשם העיר נמצא באגדה אורבנית שטוענת שמספרת על נזיר שנרדם בכרם המקומי. הוא ראה בחלומו 3 דרכים עשויות מכסף בסמוך למראשותיו והזדרז לספר זאת במנזר המקומי. מרוב התלהבות הוא שכח מאחוריו את הגלימה שלו (קוטנה זה גלימה בצ'כית) וכל השאר היסטוריה.

אנחנו חושבים שהאגדה באה להסביר את קיומם של מכרות כסף בקוטנה הורה, אבל  דבר אחד בטוח – זו הייתה העיר השנייה בחשיבותה בצ’כיה כולה מסיבה אחת וכאן יוצרו המטבעות הלאומיים.

מה הסיור כולל?

בטח תשמחו לדעת שהסיור מתאים לנכים, שהוא כולל ביקור בכל האתרים של קוטנה הורה (למשל קתדרלת Saint Barbara שכוללת פרסקאות מרהיבות, מכרה הכסף ההיסטורי עם המטבעה העתיקה ועוד), שהוא נערך באנגלית ושהוא חוזר לאותה מקום, כך שיש לכם זמן לבקר במוזיאון השעווה הסמוך לפני או אחרי הסיור.

סיור שמתאים גם לנכים
סיור שמתאים גם לנכים

הסיור כולל הדרכה שמתחילה בפראג, נסיעה דרך אזור כפרי מדהים בחבל בוהמיה והרבה אהבה להיסטוריה ולאמנות. אנחנו בטוחים שגם אתם תתאהבו במקום שהוכר כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, אבל למה שלא תיווכחו בכך בעצמכם? הזמינו כרטיסים כאן

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן