משכורת ממוצעת בצ'כיה

ע"י

בקטגוריית: ,
חשמלית בפראג

אנחנו לא נגלה לכם את אמריקה אם נגיד שהמשכורות בצ'כיה משתנות בהתאם למקצוע. אבל הגלוי הגדול הוא בעובדה שמשכורת ממוצעת בצ'כיה שונה לחלוטין מזו שבישראל. אנחנו לא רק מדברים על המטבע שבו היא משולמת (קרונה צ'כית לעומת שקל בהתאמה) אלא על התחומים המקצועיים. בצ'כיה למשל המשכורות הגבוהות ביותר ניתנות לפקחי טיסה ולרופאים ועד כמה שזכור לנו – בישראל מקצועות אלו אפילו לא נמצאים בעשירייה הראשונה אבל אתם כמובן מוזמנים לתקן אותנו.

למעשה, משכורת ממוצעת בצ'כיה ממנה נהנים פקחי טיסה היא כ-165,000 קרונות צ'כיות בחודש . גם הרופאים לא טומנים את ידם בצלחת הפיננסית ונהנים מכ-90,000 קרונות צ'כיות בחודש. בניגוד לישראל המשכורת הממוצעת בצ'כיה היא גם פונקציה של הערכה מקצועית, למשל הרופאים זוכים להערכה מקצועית רבה ומתוגמלים בהתאם. גם בארץ כל אמא יהודיה רוצה בן רופא אבל ספרו את זה למנהל הבנק

עוד רופא עם כיסים ריקים


תכנון טיולים באנר

כמו בארץ ובמדינות אחרות בעולם משכורת ממוצעת בצ'כיה היא עניין של גאוגרפיה, כלומר בערי הבירה או בערים המרכזיות תהנו לרוב ממשכורת ממוצעת גדולה יותר. אם בארץ מדובר בירושלים, תל אביב וגוש דן בצ'כיה מדובר בפראג, ברנו ופילזן. אבל כמובן שמשכורת ממוצעת בצ'כיה היא חישוב ממוצע של כל המשכורות במדינה. אז מי נהנה ממשכורות גבוהות במיוחד בצ'כיה ולמי כדאי לעבור לשם? המשיכו לקרוא וקבלו את כל התשובות.

airalo ad

כאמור, פקחי טיסה ורופאים אבל גם מהנדסים למיניהם, אנשי שיווק ומנהלי כוח אדם. ואם אתם לא מוצאים עבודה בארץ בתור נהגי חשמלית או מהנדסי מכרות יש פתרון: העוסקים במקצועות אלו נהנים ממשכורת ממוצעת בצ'כיה שנחשבת לגבוהה במיוחד. כי בינינו – תחום החשמליות והמכרות בארץ נמצא בחיתוליו במקרה הטוב אז למה לא להשתדרג? גם לעבור למדינה שנחשבת למרהיבה ביופיה וגם ליהנות ממקצוע ששכר נאה בצידו?

חשמלית בפראג

אנחנו חושבים שזה כמו לתפוס שתי ציפורים במכה אחת אבל נשמח לתגובותיכם. ואגב, בצ'כיה לא נהוג לפרוש שטיח אדום אלא שטיח בצבעי הדגל: אדום, לבן וכחול. אתם יכולים מבחינתנו להסתכל רק על הצבע האדום ולהרשות לעצמכם להיות עיוורי צבעים לרגע. כי אם עיוורון סלקטיבי יגרום לכם להיות עשירים ומאושרים מי אנחנו שנתנגד? בכל מקרה שיהיה בהצלחה .

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן