אקווה פאלאס ריזורט – המלון המושלם לכל המשפחה

ע"י

בקטגוריית:
להרגיש כמו פיראט בסוויטת פיראט במלון אקווה פאלאס ריזורט

אם אתם מתכננים חופשה בפראג ומעוניינים שהיא תהיה מלאה ברגעים בלתי נשכחים, בטח תשמחו לדעת שמצאנו עבורכם את המקום המושלם. מלון אקווה פאלאס ריזורט.

המלון כולל פארק מים באותו שם (עליו כתבנו פה), אבל לא רק. המלון מתאים לחופשה משפחתית פעילה (כזאת שכוללת שחייה, ספורט והרבה מנוחה), אבל גם לחופשה רומנטית או לחופשה עסקית.

אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא כדי לגלות מה מחכה לכם כאן. ורמז – מומלץ להזמין פה יותר מלילה אחד כי פשוט לא תרצו לחזור הביתה.


תכנון טיולים באנר

מרכז כנסים

במלון אקווה פארק ריזורט נערכו כ-2000 כנסים במהלך השנים, מהם 230 רק בשנה האחרונה ולא בכדי.

airalo ad

המלון כולל מרכז כנסים מודרני ומתקדם עם טכנולוגיות חדשניות שהופכים אותו לבחירה האידיאלית לכנסים (כולל כנסים היברידיים ומקוונים), ימי גיבוש והדרכה, תערוכות (כולל תערוכות רכב), אירועי חברה ועוד.

והנה כמה מספרים שיסברו לכם את האוזן: במקום יש 11 אולמות ו-7 טרקלינים בגודל כולל של 1000 מ"ר, כאשר הגדול שבהם יכול להכיל כ-650 איש ורובם מודולריים.

המשמעות היא שאתם יכולים להתאים כמעט כל אולם לסגנון הרצוי לכם: תיאטרון, כיתה, קבוצות, קוקטייל ועוד. 

מסעדות וברים

אנשי המלון מאמינים שחוויה קולינרית היא חלק עיקרי בחופשה. זו הסיבה שהמלון מעסיק צוות של שפים שמתמחה במאכלים צ'כים ובינלאומיים כאחד.

אתם תוכלו גם ליהנות משפע של קינוחים מהקונדיטוריה של המלון. הבעיה היחידה היא שתצטרכו לבחור בין כמה מסעדות וברים שיכולים לאכלס 450 איש, זאת מבלי למנות את המסעדות והברים בפארק המים. רוצים דוגמאות? בבקשה.

מסעדת TERRESA

מסעדה זו מתמחה במנות גורמה ובגסטרונומיה עילית, אבל מתגאה בעיקר מבחר מנות הטרטר שלה למשל טרטר קלאסי מבקר או מסלמון נורבגי, אבל גם טרטר מודרני כמו טרטר סלק או טרטר טופו ואבוקדו.

יש פה גם מנות ילדים, קינוחים ואפשרויות לאירועים. המסעדה פתוחה כל השבוע מ-1200 ועד 2300.

טרטר סלמון במסעדת TERRESA במלון אקווה פאלאס ריזורט
טרטר סלמון במסעדת TERRESA במלון אקווה פאלאס ריזורט

מסעדת ASTRA

במסעדת ASTRA מתמחים במאכלים בינלאומיים מחומרי גלם איכותיים וטריים שמוגשים בסגנון בופה, אבל לא רק.

המסעדה מתמחה במנות מודרניות מהמטבח הצ'כי המסורתי – מה שהקנה לה את תעודת Czech Specials כמה שנים ברציפות. במקום יש גם תפריט עשיר לילדים. המסעדה פתוחה כל יום מ-0700 ועד 1100 ומ-1200 ועד 2300.

לובי בר BARRACUDA

כאן תוכלו ליהנות מקפה משובח, מכריכים, מסלטים קלים, מלימונדה תוצרת בית ומקוקטיילים מרעננים. הלובי פתוח כל יום מ-0800 ועד 01:00.

אפשרויות האירוח במלון אקווה פארק פאלאס ריזורט

במלון יש 231 חדרים עם 761 מיטות שמאובזרות במזרנים איכותיים במיוחד. מכל חדרי המלון יש גישה ישירה לפארק המים, אבל ניתן לוותר על אופציה זו ולחסוך במחיר. אז איזה עוד חדרים עומדים לרשותכם?

חדרים זוגיים

חדרי סופריור

חדרים בגודל 25 מ"ר עם מיטה זוגית או 2 מיטות נפרדות, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי, מיני בר בתשלום, כספת, מייבש שיער וחלוקי רחצה למבוגרים. יש גם אפשרות למיטה נוספת ובחלק מהחדרים יש מרפסת פרטית.

לינה בחדרים אלו מקנה גישה חופשית לפארק המים והמתארחים מקבלים תיק מפנק (כולל מגבות) לשימוש בפארק.

חדרי אקזקיוטיב

חדרים זוגיים אלו מאפשרים לכם ליהנות מכל העולמות. למשל, פינוקים חינמיים כמו כניסה ללא הגבלה לסאונה וורלד, משקה בהגעה, חניה בחניון המלון, אפשרות למשלוח ארוחות בשריות לחדר וכניסה לטרקלין האקזקיוטיב כולל כיבוד.

בנוסף, תיהנו מאפשרות להשכרת סרטי די. וי. די, מנעלי חוף ומאפשרות להגעה מוקדמת ועזיבה מאוחרת.

חדרים עם דלת מקשרת

חדרים מסוג סופריור שמתאימים לעד 6 אנשים, כאשר בכל אחד יש חדר רחצה ואפשרות למיטה שלישית.

חדרי משפחה

חדרים מסוג סופריור או אקזקיוטיב שמתאימים לשני מבוגרים ולשני ילדים עד גיל 15. החדרים מצוידים במיטה זוגית גדולה (180 ס"מ על 200 ס"מ) ובמיטת קומותיים נוחה (2 מיטות בגודל 170ס"מ על 80 ס"מ).

סוויטת פיראט

סוויטה בגודל 40 מ"ר שמתאימה ל-7 אנשים ונחשבת אידיאלית למשפחה שכוללת 2 מבוגרים, 2 ילדים עד גיל 15 ותינוק בלול. לא ניתן להוסיף מיטות נוספות ועריסות תינוק לחדר מסוג זה, אבל ניתן להזמין עריסה לתינוק (תלוי בזמינות).

הסוויטה כוללת שפע של אפשרויות: בחירה בין מיטות זוגיות או קינג סייז, אפשרות להשכרת סרטי די. וי. די, אפשרות למשלוח ארוחות בשריות לחדר ללא תוספת תשלום ואפשרות להגעה מוקדמת ועזיבה מאוחרת.

בנוסף, אתם נהנים מפינוקים חינמיים: גישה חופשית לפארק המים, משקה בהגעה, חנייה בחניון המלון וכניסה חופשית לטרקלין האקזקיוטיב עם כיבוד.

להרגיש כמו פיראט בסוויטת פיראט במלון אקווה פאלאס ריזורט
להרגיש כמו פיראט בסוויטת פיראט במלון אקווה פאלאס ריזורט

סוויטת קינג

סוויטה בגודל 42 מ"ר שמתאימה ל-2 מבוגרים ול-2 ילדים וכוללת אזורים נפרדים למגורים ולשינה, מכונת קפה מקצועית עם מבחר של סוגי קפה. גם כאן תוכלו ליהנות מפינוקים שונים (ראו פירוט בסוויטת פיראט).

סוויטת דיזיין

סוויטות בגודל 40 מ"ר שמאפשרות ליהנות מכל הפינוקים (ראו סוויטת פיראט) ומעוצבות ב-3 עיצובים שונים:

  1. סוויטת היין שמתאימה לאוהבי היין וכוללת בר יין ושירות חדרים חינם (כולל יין כמובן)
  2. סוויטת רוק אנד רול שמעוצבת בצבעים חזקים ועיטורים לא שגרתיים ומתאימה לחובבי מוזיקה
  3. סוויטת הנשיא שמעוצבת בהשראת חדר העבודה של נשיא ארה"ב

חדרים ליחיד

חדרים מסוג סופריור או אקזקיוטיב בגודל 25 מ"ר עם מיטה זוגית או שתי מיטות נפרדות. לחלק  מהחדרים יש מרפסת פרטית.

חדרים נגישים

חדרים מונגשים מסוג סופריור או אקזקיוטיב בגודל 25 מ"ר, כלומר הם מתאימים לאורחים עם ניידות מוגבלת או לאורחים בכסא גלגלים.

ומה עוד יש באזור מלון אקווה פאלאס ריזורט?

מיני גולף

מגרש מיני גולף עם 18 גומות נמצא בחזית המלון וכולל בר חטיפים ומגרש משחקים. המקום מתאים לכולם ללא הבדל גיל או כושר בכל שעות היום, כאשר בלילה ניתן לערוך כאן פיקניקים ומדורות (באישור כמובן).

המקום פתוח כל יום מ-1000-2100 בכפוף לתנאי מזג האוויר. הכניסה בתשלום, כאשר יש הנחות לילדים עד גיל 15 ולמשפחות (2 מבוגרים ו-2 ילדים מתחת לגיל 15).

הגן הדנדרולוגי – DENDROLOGICAL GARDEN

הגן נמצא במרחק 2 דקות נסיעה או 7 דקות הליכה מהמלון (500 מטר), מה שהופך אותו לנווה המדבר הקרוב ביותר למלון שבו ניתן ליהנות משלווה ורוגע.

המקום שמשתרע על 73 דונם כולל יותר מ-5000 מינים של עצים וצמחים רב-שנתיים – מה שהופך אותו לאחד הגנים הגדולים בצ'כיה.

במקום 20 קבוצות של צמחים לפי נושאים, שפע של צמחי ביצה, בריכת דגים עם צמחים רב-שנתיים לגדותיה וגולת הכותרת – צמחים נדירים מאזורי ההרים של אסיה וצפון אפריקה. הכניסה כרוכה בתשלום. לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים הקליקו פה.  

הגן הדנדרולוגי בפראג
הגן הדנדרולוגי בפראג

PRŮHONICE CHATEAU AND CHATEAU PARK

הטירה והפארק נמצאים במרחק 4 דקות נסיעה או 20 דקות הליכה מהמלון (קילומטר וחצי).  זוהי טירה גותית מימי הביניים שנבנתה על צוק סלעי מעל הנחל ושופצה במהלך השנים.

הפארק מסביב לטירה הוכר כמונומנט תרבותי לאומי ואתר מורשת עולמי של אונסק"ו, זאת הודות לעבודת הגינון שכללה שילוב בין עצים מקומיים ועצים מיובאים.

התוצאה היא פארק שמאפשר הנאה כל ימות השנה מצמחיית חורש, מעצים ושיחים עונתיים, מבריכות דגים ונחלים. הכניסה כרוכה בתשלום. לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים הקליקו פה.

Giraffe Fun Park

הפארק נמצא במרחק 4 דקות נסיעה, 7 דקות נסיעה בתחבורה ציבורית (אוטובוס קו 325) 14 דקות הליכה מהמלון (כקילומטר). זהו פארק השעשועים הכי גדול בפראג לילדים בכל הגילים.

אזור הקניות Čestlice business zone

המקום נמצא במרחק 4 דקות נסיעה מהמלון או 12 דקות בתחבורה ציבורית (אוטובוס קו 385). זהו אזור הקניות הגדול ביותר בצ'כיה שמשתרע על יותר מ-100,000 מ"ר.

מרכזי הקניות הגדולים במקום כוללים את Albert hypermarket, Bauhaus, MoDo, Hanák  Forum ו– Shoppark Čestlice. בנוסף, יש באזור סוכנויות רכב, מתחמי בילוי, מסעדות וחנויות נוספות.

מרכז HOP ARENA

המקום נמצא במרחק 4 דקות נסיעה מהמלון, 9 דקות נסיעה בתחבורה ציבורית (אוטובוס קו 385) או 12 דקות הליכה (קילומטר).

זהו המרכז הגדול ביותר בצ'כיה של טרמפולינות שכולל עשרות סוגים שונים. במקום יש יותר מ-12 אטרקציות שמתאימים לכל המשפחה, כך שכל אחד מבני המשפחה ימצא פה משהו לאהוב – מה שמבטיח בילוי כיפי לכולם.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן