DBK Budějovická – היסטוריה של מדינה שלמה בקניון אחד

ע"י

בקטגוריית:
קניון Budějovická בפראג

המקום הוקם ב-1972 מטרה לשמש כאולם תצוגה של תעשיית הרהיטים הצ'כוסלובקית, אך נפתח ללקוחות פרטיים ולא לקמעונאים רק ב-1981. עם השנים נוספו למקום שירותים בתחומים נוספים, למשל מסעדות, דוכני מכירות, מגרש חנייה, אולם קולנוע, סניפי בנק ודואר, משחקייה לילדים, מכון לרחיצת מכוניות ועוד.

למעשה, עיצוב הפנים הורכב מ-3 צבעים : הצבע הירוק לאפיון משרדים, הצבע הכחול לאולם הקולנוע והצבע האדום לאפיון חנויות. המקום לכן נחשב ובצדק כבניין הכל-בו הגדול הראשון בפראג, אך הוא השתנה עם השנים למשל החזית החיצונית של הבניין שופצה ושופרה קליטת האינטרנט. (כיום יש אינטרנט אלחוטי חינם במגוון מקומות ברחבי הקניון)

בשנות ה-80 המקום שימש כ"מכה" לכל מי שביקש לרהט את ביתו, למשל תושבי השכונות החדשות בפראג שנבנו בשנות ה-70 וה-80. במקום היא ניתן לרכוש כל מה שדרוש לבית החל מרהיטים, מטבחים, אביזרים, מוצרי טקסטיל, תאורה, שטיחים, טפטים ועוד. במקום אפילו ניתן שירות אדריכלות ועיצוב פנים בהתאמה אישית ללקוחות פרטיים, מוצר חדשני לאותם ימים תחת השלטון הקומוניסטי למרות ההצע המוגבל.


תכנון טיולים באנר

בשנת 1991 עברה איקאה והמקום שימש כאולם התצוגה הראשון של הרשת בצ'כיה בכלל. לאחר 5 שנים איקאה עברה למיקום אחר בפראג, המקום הפך למחסן והוספו ל-6 קומותיו קומה נוספת. ב-2006 המקום שינה את שמו ל-DBK והפך לקניון שפתוח כל יום  בשעות 09:00-19:00 לפחות (בימי חול עד 20:00).

airalo ad

הגעה לקניון

ברכב –  הגיעו לכתובת Budějovická 1667/64.

ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי במקום 530 מקומות חניה, החניון פתוח 24/7 ואפילו חינמית במקרים מסוימים – חצי השעה הראשונה בימי חול (ניתן להרחיב ל-90 דקות אם רוכשים מעל 200 קרונות צ'כיות) ו-3 השעות הראשונות בסופי שבוע.

במטרו – הגיעו בקו C עד תחנת Budějovická

באוטובוס – הגיעו בקוים 118, 121, 124, 134, 170, 193  או  203עד התחנות Poliklinika Budějovická  או  Budějovická

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן