כמה עולה סיגריות בפראג?

סיגריה

אנחנו כמובן לא ממליצים לעשן אבל אם אתם כבר בפראג בטח תרצו לקחת שאכטה או שתיים. אז במיוחד בשבילכם התשובה לשאלה "כמה עולה סיגריות בפראג?" היא "תלוי מה אתם מעשנים". למעשה, בפראג יש הבדל בין סיגריות צ'כיות לסיגריות מיובאות והמקומיות כמובן זולות יותר.

אבל כדאי שתדעו שהשאלה כמה עולה סיגריות בפראג אינה מתייחסת לטבק בלבד. למעשה, צ'כיה נחשבת למדינה הליברלית באירופה כלפי סמים במיוחד בתחום עישון של קנאביס.

בצ'כיה מתייחסים בסובלנות כלפי החזקה של סמים קלים ויש במדינה חוק לגבי אי-הפללה. עם זאת, חשוב לדעת את פרטי החוק כדי לא להסתבך, למשל מותר להחזיק 5 גרם חשיש ו-10 גרם של קנאביס.


תכנון טיולים באנר

כמו כן, מותר לקנות ולמכור קנאביס רפואי ומותר לגדל קנאביס למטרות רפואיות. עם זאת, אסור לקנות ולמכור כל קנאביס שאינו רפואי, אסור להחזיק יותר מ-10 גרם ממנו, לגדל יותר מ-5 שיחים לאדם ולספק יותר מ-15 גרם ממנו .

airalo ad


כל עבירה על החוק יכולה לגרור קנסות וחפוש גופני במקרה הטוב ומאסר במקרה הרע (מחצי שנה ועד 10 שנים תלוי בסעיף האישום). כמו כן, אסור לעשן קנאביס במקומות שנחשבים לציבוריים כמו פארקים וגם במקומות פרטיים כמו פאבים, מסעדות, בתי קפה וכו' מבלי לקבל את אישור הבעלים.

אבל הקנאביס הרפואי נמצא במשורה בצ'כיה כי הוא אינו מכוסה ע"י הביטוחים הרפואיים הצ'כים. למעשה, זהו מוצר לעשירים בלבד עקב העובדה שהוא מוצר מיובא ולא מקומי. לאחרונה אמנם המליצו משרדי הבריאות והאוצר הישראלים ליבא קנאביס רפואי לחו"ל, אך הדרך ליישום ההמלצות עוד רחוקה.

רוצים לדעת עוד על הרגולציה של קנאביס בצ'כיה? הקליקו כאן

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן