אטרקציות בפראג: טירת פראג

לא עומדים יותר בתור בכניסה לטירת פראג

אם אתם רוצים לבקר בטירת פראג אבל לא לעמוד בתורים הארוכים בכניסה, בטח תשמחו לדעת שכיום זה אפשרי ושנשמר לכם מקום ב-12:05. אמנם מתחם הטירה פתוח כל יום מ- 06:00 ועד 22:00 , אבל הבניינים ההיסטוריים שבה נפתחים כל יום ב-09:00 ונסגרים ב-17:00 והמשמעות אחת – כניסה ב-12:05 מאפשרת לכם ליהנות מנפלאות הטירה בשעת העומס בלי לעמוד בתור. לכרטיסים.

הודות לאפליקציה סלולרית אתם יכולים להינות מהאטרקציה התיירותית הכי פופולרית בפראג, לשלם בכרטיסי אשראי (ויזה/מאסטר קארד) או בפייפאל ואפילו לבטל עד 24 שעות לפני. את הכרטיסים שמחכים לכם תקבלו במייל, במסרון או באמצעות האפליקציה, כך שבבואכם לטירה תדרשו לעשות דבר אחד – להציג את הטלפון שלכם כדי שיסרקו את ההזמנות שלכם.

הטירה ששום ביקור בצ'כיה אינו שלם בלעדיה

ובטח תשמחו לדעת שהכרטיס שתקבלו תקף ליומיים, כך שאתם יכולים להינות כאוות נפשכם מהטירה הגדולה בעולם שנכללת באתרי המורשת של אונסק"ו. יותר מזה – הטירה נחשבת לסמלה של העיר פראג ולאחד ממוסדות התרבות החשובים של צ'כיה, כך שביקור בה הוא פשוט חובה. וזה עוד לפני שדיברנו על הנחות לילדים ולקשישים שמאפשרות לכל המשפחה ליהנות


תכנון טיולים באנר

הטירה משופעת באתרים היסטוריים, במוזיאונים, בגלריות לאמנות ואפילו תכשיטי הכתר הצ'כי נמצאים בה, כך שכל אחד ימצא בה משהו לאהוב. ואנחנו אומרים – למה לעמוד בתור שתוכלו לאסוף את הכרטיסים שמחכים לכם בכניסה לקתדרלת ויטוס הקדוש, להינות מהקדמה קצרה באנגלית ולטייל בטירה כמה שאתם רוצים? והנה מה שאסור לכם לפספס בטירה:

airalo ad

 שימו לב

שימו לב 1 – אולי תופתעו לדעת, אבל האגדה המקומית טוענת שהשיבוש במילה הלטינית "Year" שנמצא בשער הכניסה לטירה מכוון לחלוטין. זוהי נקמתם של בוני השער במלך לאחר שלא קיבלו לדבריהם את התשלום המגיע להם. אמנם תרגום השיבוש לספרדית יוצר את המילה "אדיוט", אבל אנחנו לא מאמינים שמי מהם (המלך או העובדים) ידע את השפה, כך שהמשמעות אחת – אל תלינו שכר אחרת תירשמו בדפים הלא נכונים של ההיסטורי

שימו לב 2 – הכרטיסים מחכים לכם ע"י נציג החברה שמצויד במטריה כחולה ולבנה, אבל הוא יחכה לכם רק 10 דקות כך שעדיף להגיע מוקדם ככל האפשר. אנחנו בכלל ממליצים להגיע לאזור הטירה כבר ב-11:00 מסיבה אחת – הבידוק הביטחוני לוקח זמן רב. ואולי תופתעו לדעת, אבל  הדרך הטובה ביותר להגיע לטירה היא דווקא דרך הכניסה הצדדית שלה, כלומר להגיע  לתחנת המטרו Malostranská ומשם ללכת 10 דקות עד הטירה.

תחנת המטרו Malostranská
תחנת המטרו Malostranská

לא מאמינים? אתם מוזמנים להזמין כרטיסים כאן ולהיווכח בעצמכם.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

4 תגובות על “אטרקציות בפראג: טירת פראג”

  1. תמונת פרופיל של גלית ויינברג
    גלית ויינברג

    געגועים לפראג ולטירה היפה שלה!

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      אכן געגועים…לא יודעת אם זה טוב או רע בתקופה שהשמיים סגורים, אבל זה מה יש ועם זה ננצח :))

  2. תמונת פרופיל של ינינה
    ינינה

    ממש אבל ממש רוצה לחזור לביקור מחודש בפראג ובצ'כיה. היינו בטירה בחורף כשהיה מושלג – היה מהמם.

    1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
      פראג בלוגר

      איזה כיף לקרוא. מעניין איך זה בקי. כשהכל פורח ….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן