דירות בפראג למכירה

משפחה

מחפשים נתיב השקעה בטוח? דירות בפראג למכירה הן הפתרון בשבילכם כי הן עונות על כל הדרישות ומיד נפרט. אנחנו ממליצים להצטייד בכלי כתיבה ובמחשבון אבל בעיקר בראש פתוח ובהגיון ישר. קניית דירות בפראג למכירה בעתיד או להשקעה הן אופציה בטוחה כי כלכלת צ'כיה חזקה. למעשה, צ'כיה נחשבת לאחת הכלכלות היציבות בעולם והיא נהנית מצמיחה כלכלית שאפשר לקנא בה. למשל : דירוג האשראי של צ'כיה גבוה במיוחד (זהה לזה של המעצמה הכלכלית יפן) למרות שהיא מדינה חדשה בת פחות מ-30.

מדינה בחיתוליה

בנוסף, קניית דירות בפראג למכירה עתידית היא אופציה חכמה כי מחירי הנדל"ן בה רק עולים. למעשה, אם תמכרו בעתיד את הדירה שרכשתם בפראג היום תהנו מרווח נקי רק מעליית ערכה. וכמובן שבמהלך השנים גם תשכירו את הדירה ותיהנו גם משכר דירה. חשוב שתדעו שכבר כיום פראג מושכת אליה השקעות זרות, מה שתורם עוד יותר לעליית מחירי השכירות ומוכיח את חוזקה הכלכלי. כי בינינו חברות כמו אמזון וגוגל לא היו קובעות את בסיסיהן בפראג סתם ככה.


תכנון טיולים באנר

וזה לא הכל, כי קניית דירות בפראג למכירה בעתיד ו/או השכרה בהווה מבטיח שזו רק ההתחלה. כבר היום פראג מתפתחת מבחינת התשתיות העירוניות כך שצפויות עליות ערך נוספות. וכמו בעניין ההשקעות הזרות מהפסקה הקודמת – גם זו הוכחה לחוזקה הכלכלי של העיר כי אף אחד לא יפתח עיר סתם. כמו כן, קניית דירות בפראג מבטיחה קישור כי פראג מצוידת ברכבת תחתית ועילית, באוטובוסים, בחשמליות, ובמטוסים כך שהנסיעה בתוך העיר וגם מחוצה לה קלה להפליא, הן לערים נוספות בצ'כיה והן ליעדים שונים באירופה.

airalo ad

בפראג תוכלו להשאיר את הרכב בבית

ואולי תתפלאו, אבל בקניית דירות בפראג אתם נהנים כמשקיעים זרים ממימון נדיב ויוצא דופן: 70-80%. המשמעות היא שפראג תוכלו להחזיר את המשכנתא באמצעות השכרת דירתכם ואפילו ישאר לכם עודף. למעשה, מסיבות אלו ורבות אחרות קניית דירות בפראג למכירה מניבה תשואה של 3-12% בשנה. התשואה בפועל כמובן תלויה בגודל ההשקעה הראשונית, במיקום הדירה, בגודלה, באופיה ובפרמטרים רבים נוספים. פנו לקונביז ותתחילו גם אתם להרויח.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן