דירות למכירה באירופה

כלה

אם אתם מחפשים בלוחות של דירות למכירה באירופה לצרכי השקעה הגעתם למקום הנכון. זה הזמן להכיר את לוח הנדל"ן היחידי שמציע דירות למכירה באירופה בשפה העברית. אמנם לוח זה נקרא לוח הנדל"ן של צ'כיה אבל יש לזה סיבה : צ'כיה בכלל ופראג בפרט הם כיום המקומות הטובים ביותר להשקעה בנדל"ן. אז מה אתם יכולים לעשות בלוח הנדל"ן של פראג? מסתבר שכמעט הכל, למשל לחפש דירות למכירה לפי אזור גאוגרפי בפראג עצמה ובערים ברנו, פילזן ומקומות נוספים.

כמו כן, אתם יכולים לחפש דירות למכירה לפי גודלן מ-30 מ"ר ופחות ועד יותר מ-1000 מ"ר. וזה לא הסוף כי אתם יכולים לחפש גם לפי מספר החדרים בדירה : החל מדירות קטנות של חדר ומטבח (בצ'כית קוראים לזה 1+KK  ) וכלה בדירות של 10 חדרים ויותר. בנוסף, אתם יכולים לחפש לפי מחיר הדירה בקרונות צ'כיות החל ממיליון וכלה ב-100 מיליון. גם זה לא הסוף כי לרשותכם עומדת האופציה לחפש גם לפי מצב הדירה, למשל משופצת, זקוקה לשיפוץ כלשהו (רמונט כללי או שיפוץ קל), דירה חדשה מקבלן, דירה במצב טוב מאוד או דירה במצב מצוין.


תכנון טיולים באנר

כל דירה שמפורסמת בלוח הנדל"ן של צ'כיה כוללת מידע לרוכש, למשל מיקום הדירה, תמונות, עליית ערך עתידית, אפשרויות מימון, מפות ואפילו סרטי וידאו. כמו כן, אתם מקבלים מידע מקסימלי אודותיה כמו קרבתה לעורקי תחבורה, גודלם של החדרים בדירה, מצב המעלית וכל מידע רלוונטי אחר.  ואגב, לוח הנדלן של צ'כיה לא כולל רק דירות אלא גם נכסים מסוגים אחרים, למשל בתים פרטיים, נכסים מפרויקטים, קרקעות, פרויקטים שלמים, בתי מלון ואפילו טירות.

airalo ad

אחרי שתקנו את הטירה יישאר לכם רק למצוא את הנסיך על הסוס הלבן

לכן, במקום לחפש בלוחות שונים של דירות למכירה באירופה למה שלא תעשו זאת בקלות, כלומר בלוח אחד שנותן לכם את כל המידע על המיקום האטרקטיבי ביותר להשקעה באירופה. לרשותכם עומדים גם המומחים של קונביז כך שהשקעתכם מבוססת על ידע ונסיון של שנים. מומחים אלו יעזרו לכם למצוא דירות להשקעה בהתבסס על הדרישות הספציפיות שלכם. באנגלית קוראים לזה Tailor Made  ובעברית פשוט קוראים למומחים של קונביז ונהנים מראש שקט.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן