חופשת קיץ בפראג – המלצות מהשטח

ע"י

בקטגוריית:
מבלים ונהנים עם כל המשפחה בפראג

אם אתם חושבים כבר עכשיו על חופשת הקיץ למרות שבחוץ קור כלבים, בטח תשמחו לדעת שאחד המקומות הטובים ביותר לחופשת קיץ עם ילדים היא העיר פראג.

אם אתם מרימים גבה אני מזמינה אתכם להמשיך לקרוא ולגלות דבר אחד – למה חופשת קיץ בפראג עם הילדים יכולה להיות החופשה הכי טובה שלכם. לפניכם 10 האטרקציות שיהפכו את החופשה הבאה שלכם להצלחה גם בקרב זאטוטי המשפחה.

גבעת פטז'ין

גבעה זו כוללת אטרקציות שכל המשפחה תאהב כך שאפשר לבלות בה בכיף יום שלם. למשל: מבוך מראות, גן ורדים, מגדל שהוא העתק של מגדל אייפל (היחס הוא 1:6 לטובת המקור) ועוד.


תכנון טיולים באנר

אני בטוחה שהילדים שלכם יאהבו את העובדה שמגיעים לגבעה ברכבל, בעוד אתם תגידו תודה לפרנסי העיר שציידו את הקרוניות באינטרנט אלחוטי חינמי. ככה תוכלו לצלם את הזאטוטים בזמן אמת, להעלות לאינסטוש או לשלוח בוואטסאפ הביתה ולהוציא לכולם את העיניים.

airalo ad

גן החיות של פראג

גן החיות של פראג הוא לא עוד גן חיות אלא אחד הטובים בעולם, בעיקר בגלל שיש בו אטרקציות ייחודיות כמו סלמנדרות ענק מסין, אי של למורים, כלבי ים שמבצעים פעלולים אקרובטיים, יער גשם אינדונזי עם לטאות קומודו וקופי אדם.

הגן הבוטני

הגן הבוטני שנמצא ליד גן החיות הנ"ל מאפשר לכל המשפחה ליהנות מכל העולמות:

  • גם להירגע עם קצת בוטניקה (יש פה גם חממה טרופית וגם גן יפני) אחרי יום זואולוגי
  • גם לא ללכת הרבה (בגן החיות הלכתם מספיק ליום אחד)
  • וגם להוציא אנרגיות במידה ונשארו (יש פה גן משחקים שהילדים יאהבו)
הגן הבוטני בפראג - המקום המושלם לכל המשפחה
הגן הבוטני בפראג – המקום המושלם לכל המשפחה

פארק הדינוזאורים

אמנם יש כמה פארקים בפראג שמוקדשים לדינוזאורים, כך שאם הילדים שלכם בגיל המתאים הבחירה שלכם תהיה קשה

אני ממליצה על הפארק שנמצא ליד קניון Galerie Harfa וזאת מסיבה אחת – זו בעיני האפשרות האידיאלית לשלב ביזנס (שופינג) עם הנאה (דינוזאורים)

עולם המים

המקום אמנם נמצא בשכונת הולושוביצה ברובע פראג 7 שנחשב מרוחק ממרכז העיר, אבל אני חושבת שהוא שווה את הטרחה מסיבה אחת – הוא מתאים לבילוי של יום שלם.

במקום הילדים שלכם (ואתם בטח לא פחות)  תוכלו ליהנות ממערה של אלמוגים, מבריכה של כרישים ולצפות בשלל יצורים ימיים כמו צבים, דגים ועוד. יש פה גם קיר טיפוס ופלנטריום, כך שרוב הסיכויים שכל אחד מכם ימצא פה לפחות משהו אחד לאהוב.

מוזיאון הצעצועים

המוזיאון שנמצא במתחם מצודת פראג נחשב לאחד הגדולים בעולם, כך שאתם צפויים לחזור לילדות ובענק.

המוזיאון שמשתרע על 2 קומות מציג לא רק צעצועים מקומיים כמיטב המסורת הצ'כית, אלא גם צעצועים קלסיים שכולם אוהבים (מטוסים, רכבות וכו') ואפילו צעצועים היסטוריים מרחבי העולם.

העובדה שהכניסה למקום כלולה במחיר הביקור במצודה היא פלוס ענק, אבל קחו בחשבון שאתם והילדים שלכם לא תרצו לעזוב…

חלק מתצוגת הרכבות במוזיאון הצעצועים בפראג
חלק מתצוגת הרכבות במוזיאון הצעצועים בפראג

פארק לאטנה

גם פארק זה נמצא ברובע פראג 7 אם כי בשכונה אחרת (לאטנה), כך שגם הפעם אני ממליצה לעשות את המאמץ.

הפארק כולל מדשאות, מתקני שעשועים, שבילים להליכה, להחלקה על גלגיליות ולרכיבה על אופניים ובעיקר – אפשרות לתצלום סלפי משפחתי על רקע העיר היפה בעולם מזווית ייחודית.

פארק המזחלות

פארק זה נמצא בשכונת ויסוצ'אני (Vysočany) בפראג 9 וגם הוא כמובן שווה את הנסיעה. במקום יש מגלשה ענקית בתשלום (כל גלישה מחויבת בנפרד) שמדמה מזחלת הרים ושמתאימה ל-2-3 אנשים.

לפני שאתם חוששים לפשוט רגל, יד וכיס תנו לי להרגיע אתכם: יוקר המחייה בפראג מצחיק, כך שהחוויה לא תכאב. ולא פחות חשוב – במקום יש גם אטרקציות חינמיות כמו פארק חבלים, טרמפולינה, קיר טיפוס, אזור לטניס שולחן וגן משחקים לילדים

הספא הצהוב – Žluté lázně

השארתי את הטוב ביותר לסוף. כל קיץ מוקם בדרום פראג על גדות נהר הוולטאבה חוף ים מלאכותי בשם זה. המקומיים עפים על המקום ואני מאמינה שגם אתם תתאהבו.

המקום כולל כמה בריכות שחייה, לוח שחמט ענק, מגרשי ספורט (כדורעף חופים, טניס, טניס שולחן ופריסבי) ואפשרות להשכרת אופניים, סירות פדלים וגלשנים – מה שאומר שהבחירה אולי קשה אבל ההנאה לא פחות.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן