טירות למכירה

ע"י

בקטגוריית:

אם אתם רוצים להגשים חלום נדל"ני בטח תשמחו לדעת שבצ'כיה עומדות גם טירות למכירה. למעשה, כמו בכל נדל"ן צ'כי אחר גם המחירים של טירות למכירה שוות לכל נפש וכיס.  רוצים דוגמאות? בבקשה:

  • טירה ביישוב Neustupov שעולה רק 40,000,000 קרונות צ'כיות שהן כ-6.5 מיליון שח.
  • אחוזה ביישוב Studenec שבמחוז  Semilyשעולה רק 18,000,000 קרונות צ'כיות שהן פחות מ-3 מיליון שח.

הגיע הזמן להתעורר מהחלום כי הדובדבן שבקצפת לפניכם :


תכנון טיולים באנר

בית החווה הזה שנמצא בעיירה Racice שמרוחקת כ-50 דקות נסיעה מהבירה פראג. בית החווה הוקם במאה ה-19 וכולל 6 חדרי שינה ו- 5 חדרי אמבטיה. שטח הבית הוא של כ-240 מ"ר וכולל פרטי אספנות, בר, אח בשני מפלסים:

airalo ad
  • המפלס הראשון – משרד וחדר שינה עם נוף כפרי, 2 מטבחים מאובזרים (משטחים מעץ, ארונות אחסון ומכשירי חשמל), שני חדרי רחצה, חדר שירות, חדר אוכל לתריסר אנשים, אח מאבן ויציאה לגן.
  • המפלס השני – יחידה נפרדת ומרוהטת עם 2 חדרי שינה וחדר רחצה שצופה לנוף, 2 חדרי שינה נוספים (אחד מהם עם יציאה לגינה) ו-2 חדרי רחצה.

בית החווה כולל גם חצר שמשתרעת על כמעט דונם עם בריכה שמאכלסת עופות מים, עצים מניבים של דובדבן ואגוז והרבה שקט.

והמחיר? רק 484,000 דולר אמריקאי שהם פחות מ-2 מיליון שח. מעוניינים לדעת עוד על טירות למכירה בצ'כיה? צרו קשר עם המומחים של קונביז ותתחילו לארוז.

מה המחירים של טירות בצ'כיה?

המחירים של טירות בצ'כיה נחשבים שווים לכל נפש וכיס. למשל, טירה ביישוב Neustupov עולה רק 40,000,000 קרונות צ'כיות (כ-6.5 מיליון שח)

מה המחירים של אחוזות בצ'כיה?

גם אחוזות בצ'כיה נחשבות לנגישות מבחינה כלכלית. למשל, אחוזה בישוב Studenec שבמחוז Semily עולה רק 18,000,000 קרונות צ'כיות (קצת פחות מ-3 מיליון שח)

מה המחירים של בתי חווה בצ'כיה?

בתי חווה בצ'כיה נחשבים זולים במיוחד, כך שאם אתם חולמים על מעבר לכפר זו כנראה ההזדמנות שלכם. למשל, בית חווה מהמאה ה-19 בעיירה Racice שמשתרע על 240 מ"ר וכולל 6 חדרי שינה, 5 חדרי אמבטיה, 2 מפלסים, בר, אח, פרטי אספנות וחצר ענקית עולה פחות מ-2 מיליון ש"ח.

עם מי צריך ליצור קשר כדי לרכוש טירות, אחוזות ובתי חווה בצ'כיה?

הדרך הטובה ביותר להגשים חלום ולהרגיש כמו מלכים היא ליצור קשר עם המומחים לנדל"ן בצ'כיה – אנשי חברת קונביז.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן