מחירים בפראג

חלונות של בית בפראג

אם ביקרתם בפראג אתם כבר יודעים שהעיר נחשבת ובצדק לאחת מהערים היפות בעולם. אתם גם בטח כבר יודעים שהמחירים בה זולים ושיוקר המחיה בניגוד לשמו בכלל לא יקר. אולי תתפלאו לדעת אבל גם בתחום הנדל"ן המחירים בפראג הוגנים ואף שווים לכל נפש. תמשיכו לקרוא ותווכחו לדעת שגם אתם יכולים לעשות את זה ובהצלחה.

למעשה, בפראג כל אחד יכול לרכוש נדל"ן מסוגים שונים, הן למטרות מגורים, הן למטרות השקעה, הן לתיירות והן למסחר. ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם מסיבה אחת : חברת ניהול דוברת עברית דואגת לכם 24/7. המשמעות היא בכל מקרה של תקלה או קלקול אתם לא צריכים לתפוס מטוס לפראג.

אתם יכולים להיות בטוחים גם בתחום מציאת השוכרים כי בפראג הדירות פשוט נחטפות. הסיבה לכך כפולה :


תכנון טיולים באנר
  • סיבה אחת נעוצה בעובדה שפראג היא המרכז האקדמי והפיננסי של צ'כיה ומושכת אליה צעירים. למעשה, השאיפה של כל ילד צ'כי היא לגור בפראג ול"שחק אותה בגדול". מבחינתם פראג היא מה שאצלנו היא אמריקה ולגור בפראג זה בצ'כית "לתפוס אמריקה".
  • הסיבה השנייה נעוצה בעובדה שפראג מושכת אליה חברות זרות רבות כמו אמזון. בפראג חברות אלו נהנות מכוח אדם מיומן, ממיקום אסטרטגי בלב אירופה ומתשתיות מעולות כמו רכת תחתית, חשמליות ועוד. ואיפה מתגוררים העובדים של חברות אלו ? בפראג כמובן !

ועוד לא אמרנו כלום על העובדה שפראג היא אחת הערים המתוירות בעולם, על העובדה שהשכרת דירות לטווח קצר בפראג בסגנון Airbnb  היא חוקית (להבדיל ממקומות אחרים בעולם) ועל המימון הנדיב. אז אולי באמת הגיע הזמן שנגיד כמה מילים על המימון ? אנחנו בטוחים שתופתעו כי המימון בפראג באמת יוצא דופן .

airalo ad

אז ככה : לבנקים בצ'כיה יש עודף תקציבי והם מעניקים משכנתאות בהיקף של 70-80% לזרים. אנחנו ממליצים לקרוא שוב את המשפט הקודם כדי להפנים אותו כי המשמעות שלו אחת : אתם יכולים להיות בעלים של דירה בפראג גם אם יש בידיכם סכום כסף לא רב. החישוב פשוט וקל :  השכירות מחזירה את המשכנתא ואפילו ישאר לכם הרבה עודף.

והדובדבן שבקצפת : לישראל וצ'כיה יש הסכם למניעת כפל מס, כלומר אתם משלמים מס הכנסה על הנכס שאתם משכירים בצ'כיה אך ורק פעם אחת.  למעשה השורה התחתונה היא אחת – קניית נכס בפראג היא כדאית יותר מכל מקום אחר בעולם. אנחנו ממליצים לכם לקרוא עוד כאן או לפנות אל חברת קונביז שמתמחה בנושא.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן