קניון Černý most

ע"י

בקטגוריית:
צ'רני מוסט

קניון זה נפתח לקהל במרץ 1997 ונחשב למרכז הקניון הראשון בצ'כיה כולה. הקניון שופץ ב-2013 וכיון הוא הקניון המודרני ביותר בפראג הודות לעיצוב מקורי ופונקציונלי, שילוב אטרקטיבי של מותגים ושירותים שאי אפשר לקבל במקום אחד.

הקניון משתרע על כמעט 82,000 מ"ר וכולל 3200 מקומות חנייה וכ-170 חנויות אופנה, ספורט, קוסמטיקה, כלי בית. כמו כן בקניון 30 מסעדות, סניף דואר, בית קזינו ובית קולנוע עם 9 אולמות וכ-1600 מקומות ישיבה שפתוח כל השבוע מ-10:00-22:00.

הקניון מתאים לכל המשפחה כי הוא כולל משחקייה לילדים, משתרע רק על קומה אחת, מעוצב בצורת הספרה 8 , פתוח כל יום מ-09:00-21:00 וכולל שילוט רב וצבעוני כך שאי אפשר ללכת בו לאיבוד.


תכנון טיולים באנר

שירות ברמה של 4 כוכבים

הקניון זכה לדירוג של 4 כוכבים בתחום השירות לאורחים מטעם חברת SGS העולמית. דירוג זה ניתן הודות לאפליקציות הסלולריות של הקניון שמאפשרות הנאה שלמה ומושלמת, למשל הפניה לחנייה הקרובה או לחנות המבוקשת, אינטרנט אלחוטי חינם, חדר מנוחה עם כסאות עסוי, עיתונים יומיים ומגזינים, אפשרות להשכרת טיולון לפעוטות, השכרת מטריות, שירות סבלות וסטיילינג ועוד.

airalo ad

וזו רק ההתחלה

השירות של הקניון למעשה לא מסתיים פה אלא רק מתחיל, כי הקניון מחויב גם לאיכות הסביבה ולקיימות. למשל : בקניון מתבצע מיון של פסולת והוא מצויד בפחי מחזור לטובת המבקרים. כמו כן, הקניון עושה שימוש רק בנורות לד חסכוניות, מפחית את עוצמת התאורה החיצונית למינימום בשעות היום, עושה שימוש במערכות אוטומטיות לשליטה על התאורה בשטחים משותפים ורוכש חשמל רק ממקורות מתחדשים.

הגעה לקניון 

במטרו – נסיעה בקו B עד תחנת Černý most

באוטובוס – נסיעה בקוים 224, 240, 250 או H1

ברכב – נסיעה לכתובת Chlumecká 765/6

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן