קניון Myslbek – השופינג מעולם לא היה יפה יותר

ע"י

בקטגוריית:
קניון Myslbek בפראג

קניון Myslbek משמש כגשר בין החלקים העתיקים והחדשים של העיר פראג, כלומר מחבר בין רחוב Na Příkopě התוסס עם כיכר Ovocný trh השלווה. בחזית רחוב Na Příkopě יש שער נירוסטה (ורק לידיעה – משקלו 8 טון )שנפתח כל בוקר ונסגר בערב, כך שניתן לצאת בצד השני של הקניון. בנוסף, משני צידי הקניון נמצאים פסלי ראשים מברונזה שפונים לכיוונים שונים שמסמלים את קהל הקונים.

חלל מלא אור במרכז הקניון שמזמין את הקונים לשבת במסעדות של הקניון (Sushi Umami, Pizza Coloseum) ולהתפעל מעבודת אמנות ייחודית – מתקן הזכוכית הגדול ביותר במרכז אירופה שנופח ביד. זוהי מתנה שהעניק לעצמו הקניון ליום הולדתו ה-20, אבל אנחנו בטוחים שבמקום תמצאו מתנות אחרות לפי טעמכם האישי.


תכנון טיולים באנר

בקניון ניתן לרכוש מותגים שונים כמו H&M ,  Next, List, T.M. Lewin, Guess by Marciano, Pepe Jeans, Gant  וההלבשה התחתונה של  Calvin Klein. כמו כן, ניתן ליהנות במקום ממוצרי קוסמטיקה טבעיים, לאכול ב-5 מסעדות ולבקר בגלריה Yellow Korner – גלריה לאמנות שמציגה תערוכות צילום. ואם תהיתם לגבי שם המקום כדאי שתדעו שהקניון נקרא ע"ש Josef Václav Myslbek – אחד הפסלים הידועים בצ'כיה ויש סיבה לשם זה.

airalo ad

המקום נבנה על חורבותיו של בנק שעמד במקום עד 1926. בשנות ה-30 של המאה ה-20 הוקם במקום ביתן תערוכות שהציג יצירות אמנות שונות, כולל יצירותיו של Myslbek.בשנות ה-50 הביתן נהרס ופינה את מקומו לפארק ששימש עשרות שנים כאתר בנייה, למשל לצורך בניית בתי קולנוע ושיפוץ תחנת המטרו הסמוכה. ב-1995 זכתה החברה הצרפתית CDC בתחרות לבניית קניון במקום והוא נחנך בנובמבר 1996.

שעות פתיחה

החנויות – כל יום מלבד יום ראשון מ-09:00-20:00

הגלריה – בימים שני-שבת בשעות 08:00-22:00 וביום ראשון מ-09:00-19:00

הגעה לקניון

במטרו –

  • בקו הצהוב ( קו B) עד תחנת Můstek או עד תחנת Náměstí republiky (כיכר הרפובליקה)
  • בקו הירוק (קו A) עד תחנת Můstek

בחשמלית –

  • קוים 3,9,14 או 24 עד תחנת כיכר ואצלב
  • קוים 8,14 או 26 עד תחנת כיכר הרפובליקה

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן