הכה את המומחה פוגש את "חפש את המטמון" – סיור ומשחק בעיר העתיקה של פראג

השעון האסטרונומי בפראג

רוצים לשלב חדש וישן בעיר הכי יפה בעולם ולהכיר את הסודות שמאחורי המונומנטים הידועים? הפעילות הבאה היא בול בשבילכם: משחק מרגש ברחבי העיר העתיקה בפראג ופתרון חידות היסטוריות באמצעות רמזים שתקבלו לנייד. אם תרצו – שילוב של משחק בריחה, חפש את המטמון וטריוויה עתידנית במיוחד

המשחק נמשך שעה וחצי ומזמינים אותו כאן דרך הטלפון הנייד, כך שאתם מקבלים אישור מיידי לטלפון, מקבלים מייל שכולל קוד גישה להורדת האפליקציה ולא פחות חשוב – יכולים לבטל את ההזמנה תוך 24 שעות לפני ללא דמי ביטול.

המשחק יאפשר לכם לא רק להכיר את המקומות המוכרים והפופולריים כמו השעון האסטרונומי, גשר קארל, טירת פראג וקתדרלת ויטוס הקדוש, אבל גם אתרים נסתרים ומרתקים לא פחות כמו קתדרלות וכיכרות שרק אתם תגלו. ותסמכו על פראג שהיא תמיד מפתיעה, במיוחד כאשר מדובר במשחק שניתן לשחק בכל זמן לפי בחירתכם.


תכנון טיולים באנר

ההרפתקה שלכם מתחילה בכיכר ואצלב וממשיכה דרך שדרות מפוארות, רחובות מרוצפי אבנים עתיקות ובעיקר – סיפורים סודיים על פראג הגותית וימי הביניימית דרך עיניו של קארל ה-4, השליט דאז והבנאי הגדול ביותר של העיר.

airalo ad

ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי כל רמז מוביל אתכם במדויק לאתר הבא, כך שאתם לא צריכים מפה, GPS או מדריך. עקרונית אפשר להשלים את הסיור בחצי שעה, אבל כמובן שאתם יכולים ליהנות מהעיר בקצב שלכם כי התמיכה הטכנית פועלת 24/7.

והמלצה שלי – שחקו במשחק בתור קבוצה, יחידים או התפצלו לקבוצות קטנות יותר והתחרו נגד החברים. ההנאה מובטחת, רק שימו לב לדגשים הבאים:

  • גם אם אתם משחקים בקבוצה/בקבוצות חשוב לזכור שכל אדם יכול לרכוש כרטיסים לכל הקבוצה, רק נדרש לציין את מספר המשתתפים.
  • אין צורך בחיבור לאינטרנט כדי לשחק
  • הפעילות זמינה באנגלית בלבד
  • הפעילות אינה מתאימה לכיסאות גלגלים
  • אם לא נהניתם מהמשחק תוכלו לקבל את כספכם בחזרה. אין סיכוי כזה, אבל טוב שתדעו…

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן