קניית דירה באירופה

חלב שנשפך

אם אתם מעוניינים בקניית דירה באירופה למטרות השקעה כדאי שתעשו זאת בחוכמה. כי בינינו אתם רוצים להרויח ולא להפסיד, נכון? אמנם קניית דירה באירופה למטרות השקעה היא פונקציה של ההון הראשוני שלכם, אבל יש כמה טיפים שמתאימים לכולם למשל:

  • רכשו דירה באירופה להשקעה רק במדינות בעלות יציבות וצמיחה כלכלית. למה? כי אתם לא רוצים לשים את כספיכם על קרן הצבי ולבכות על חלב שנשפך לשווא
  • רכשו דירה להשקעה באירופה רק ביישובים שנהנים מעליות במחירי הנדל"ן. למה? כי ככה תרויחו גם בעת השכרת הדירה וגם בעת מכירתה. או במילים אחרות : שתי ציפורים במכה אחת.
  • רכשו דירה באירופה להשקעה רק ביעדים שהם מוקדים של השקעות זרות. מצד אחד זוהי הוכחה נוספת לכך שהמקום אטרקטיבי ומצד שני זהו תו תקן לאיכותו.
  • רכשו דירה להשקעה באירופה ביישובים שנהנים מפיתוח בתחום התשתיות. פיתוח זה מוכיח שוב את החוזק הכלכלי של המקום ומעלה את ערכו עוד יותר.
  • רכשו דירה באירופה להשקעה ביישוב בעל עורקי תחבורה תוך עירוניים ובין עירוניים, כולל לישובים נוספים באותה מדינה וליעדים אירופאים נוספים. ואגב, באירופה מדובר גם על רכבות תחתיות וחשמליות ולא רק על מטוסים, רכבות ואוטובוסים כמו אצלנו.
  • רכשו דירה להשקעה באירופה רק במקומות בהם אתם כזרים מתקבלים בברכה מבחינת מימון. מימון יאפשר לכם לרכוש נכסי יוקרה שעליהם תרויחו שכר דירה גבוה, כלומר שכר הדירה שתקבלו מהשכרת הדירה יכסה את המשכנתא וישאיר אתכם עם עודף.
  • רכשו דירה באירופה להשקעה רק במקומות שבהם תיהנו מתשואה יפה, למשל מרכזים של ערי תיירות שמאפשרים השכרות לטווח קצר, מקומות בקרבת שגרירויות זרות לצורך השכרה לטווח ארוך ועוד. אמנם התשואה משתנה בהתאם למאפיינים של כל נכס, אבל יש מקומות שההשקעה בהם נחשבת להשקעה בטוחה.

אנחנו יכולים להמשיך עוד ועוד אבל נסיים פה עם המלצה : צרו קשר עם המומחים של קונביז ותבינו שקניית דירה באירופה היא אפשרית גם מבחינתכם. ושאלה אחת לפני פרידה : הידעתם שפראג הוא המקום היחיד שעונה על כל הקריטריונים הנ"ל?


תכנון טיולים באנר

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן