גלריית הקניות Slovanský dům – לשלב עסקים והנאה

ע"י

בקטגוריית:
גלריית הקניות slovansky dum בפראג

הקניון נמצא בבניין אלגנטי ורב תכליתי שמשתרע על 22,573 מ"ר במרכז פראג. הבניין כולל משרדים, אולמות כנסים וארועים, קולנוע, מתחם דירות יוקרה וקניון עם 17 חנויות של מותגים בעלי שם עולמי ו-4 מסעדות. הבניין עצמו נבנה מתוך מחשבה אקולוגית ותוך רצון לשמור על קיימות. למשל, נשתלו בו עצים כדי לשמש כריאות ירוקות וכדי להשפיע לטובה על המבקרים במקום.

חלוקת הבניין היא כדלקמן :
• המשרדים משתרעים על 10,978 מ"ר
• אולמות הכנסים והארועים משתרעים על 1203 מ"ר ונערכים בהם ערבי גאלה, ארועים חברתיים וארועים עסקיים של חברות שונות
• קניון בקומת הקרקע ובמרתף שמשתרע על 4569 מ"ר שכולל חנויות במגוון תחומים.
• דירות היוקרה משתרעות על 1568 מ"ר.
• גני קיץ בסגנון צרפתי שמשתרעים על 600 מ"ר
• בית קולנוע שמשתרע על 3655 מ"ר
• 124 מקומות חנייה

הבניין כולו נחשב לאיכותי ביותר בזכות האפשרות לשלב עסקים והנאה. למשל – מסעדת KOGO בקניון נחשבת לאחת המסעדות הטובות בפראג והיא מצוינת לפגישת עסקים, לארוחת צהריים יומיומית, לסעודה עם חברים וגם לארוחת ערב רומנטית. המסעדה פתוחה כל יום מ-11:00-23:00 ומאפשרת ליהנות מאוירה מודרנית, אטרקטיבית ונעימה ומאוכל איטלקי איכותי כולל פסטות תוצרת בית, סלטים, פירות ים, סטייקים טוסקנים בקיץ ניתן גם לסעוד במרפסת תחת עצי השקמה ואנחנו אומרים – מה צריך יותר?


תכנון טיולים באנר

בקניון ניתן ליהנות ממסעדות נוספות כי שופינג כידוע מעורר את התאבון, למשל

airalo ad

המסעדה היפנית Millhouse Kaitan שנמצאת בגן של הקניון ושפתוחה כל יום מ-11:00-23:00 . המסעדה שמגישה סושי, סלטים ומשקאות והמחירים במסעדה משתנים לפי צבע ועיצוב הצלחת כך שאתם נהנים מחויה ייחודית.

קפה פבלינה – בית הקפה כולל אולם אכילה סגור ואולם אכילה בגן של הקניון, כך שאתם יכולים ליהנות ממאפים תוצרת בית, ממשקאות חמים ומכוס יין בהתאם למזג האויר. בית הקפה פתוח בימים שני-שישי בשעות 08:00-23:00 ובסופי שבוע (שבת וראשון) מ-09:00 וההנאה מובטחת.

המסעדה הברזילאית Ambiente שפתוחה כל יום מ-12:00-24:00. במסעדה פורסים את השיפודים ישירות לצלחת שלכם ואתם יכולים להינות גם מסלטים, בקר בגריל, פירות ים, סושי, מרקים ועוד. המסעדה היא בסגנון אכול ככל יכולתך קח שאתם משלמים פעם אחת ונהנים בלי הפסקה. וככה חוגגים שם יומולדת

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן