קניון פלדיום

שופינג בפראג לא חייב להיות יקר

אם אתם נוסעים לפראג ומתכננים גם קצת שופינג תנו לנו לעזור לכם. במקום לכתת את רגליכם ברחובות העיר אנחנו ממליצים שתלכו רק לקניון פלדיום. אמנם זהו לכאורה עוד קניון אחד מיני רבים אבל בקניון הזה יש הכל. וזאת כיכר הרפובליקה שבה נמצא הקניון :

הקניון כולל 5 קומות ובהם 180 חנויות ועוד כ-20 בתי קפה, מסעדות וברים. הקניון מתהדר באדריכלות ייחודית שמשלבת ישן וחדש ויש בו עיצוב פנים ייחודי. אבל אנחנו ממליצים להשתמש בתירוץ האדריכלי רק בשעת חירום, למשל אחרי שעות של קניות וגיהוצי אשראי.


תכנון טיולים באנר

הקניון נחשב לקניון הגדול ביותר בצ'כיה ולאחד הפופולאריים בפראג וזה לא פלא : המיקום שלו במרכז העיר פראג מאפשר לכל אחד להגיע אליו וליהנות מכל וכל – החל מבגדי מעצבים וכלה בסופרמרקט ענק ובחנות משחקים גדולה לילדים.

airalo ad

אנחנו ממליצים לבקר במקום בשעות הערב (אחרי 19:00) לאחר יום טיול בפראג. בשעות אלו הקניון מתרוקן מקוניו ואתם נהנים ממנו כמעט לבד וזוכים ליחס מועדף. מצד שני – אם נקרה בדרככם להגיע למקום בשעות הצהריים צפו לעומס כמו בכל מקום תיירותי.

והמחירים בקניון? זה כבר תלוי בכם כי מגוון המוצרים בקניון משפיע גם על המחירים . למעשה, בקניון תוכלו למצוא מותגי יוקרה, מותגים עממיים ומותגים בינלאומיים שכולנו מכירים מהארץ .

אם בא לכם להינות משופינג באמצע יום גשום במיוחד אל תוותרו על קניון פלדיום. ובונוס מיוחד לקונים בקניון בסכום שעובר את סף 2000 הקרונות הצ'כיות – אתם זכאים להחזר מס שאותו תוכלו לקבל במקום (בקרונות צ'כיות) או בשדה התעופה (באירו).

אז מי אמר שקניות בפראג לא יכולות להיות משתלמות? לטיפים נוספים בתחום העסקים והקניות בפראג צרו קשר עם המומחים של קונביז ולא תצטערו.

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן