מלון סירה בפראג

Botel Albatros

אם אתם מחפשים מלון מעולה וממש מיוחד שמאפשר אירוח בסגנון בוטיק עם חוויה מיוחדת, כדאי שתכירו את בוטל אלבטרוס (Botel Albatros) שנמצא במקום הכי טוב בפראג. כלומר בסירה שעוגנת בנהר הולטובה. ואגב, שם המלון הוא שילוב של המילים Boat ו-Hotel, מה שאומר שאתם תיהנו מהטוב בשני העולמות.

המשמעות היא שאתם קרובים לכל האטרקציות התיירותיות של העיר. למשל, קניון פלדיום, קניון קוטבה וכיכר הרפובליקה נמצאים במרחק 5 דקות הליכה בלבד ואילו כיכר השעון, כיכר ואצלב, גשר קארל, המוזיאון היהודי ומצודת פראג יצריכו מכם הליכה נוספת של 2-10 דקות לכל היותר.

הרבה יותר מ-3 כוכבים

המלון אמנם מוגדר כמלון ברמה של 3 כוכבים בלבד ואסור לעשן בו, אבל אתם צפויים לחוויה ולאווירה ביתית שתשלים את 2 הכוכבים הנותרים. למשל, החדרים האקוסטיים, המסוגננים והנוחים עם חדר הרחצה הצמוד והריהוט המשובח, סיפוני העץ, דלפק הקבלה שפתוח 24/7, המסעדה שמגישה אוכל צ'כי ובינלאומי והעובדה שיש במקום גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.


תכנון טיולים באנר

אורחי המלון יוכלו גם ליהנות מכספות ולוקרים לאחסון המטען, מכספומט, משירותי המרת מטבע, מחנות מתנות, משירות הסעות אל ומנמל התעופה הבינלאומי של פראג, מחניה פרטית מאובטחת ללא צורך בהזמנה מראש (כולל חניית נכים), משירות חדרים ושירות גיהוץ וכביסה, מבר, מקיוסק חטיפים ומבית קפה ואפילו מיחס ידידותי לחיות המחמד שלכם.

airalo ad

המשמעות היא שהרעש היחידי שתשמעו הוא משק כנפיהם של הברבורים בנהר, אבל אם תרצו להכיר את שאון העיר אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם – אנשי הצוות מפעילים דלפק נסיכות ויסייעו לכם לרכוש כרטיסים לאטרקציות ולמופעים בפראג, ימליצו לכם על סיורי הליכה בעיר ואפילו יספקו לכם כרטיסים לתחבורה הציבורית העירונית.

https://www.youtube.com/watch?v=DY6zZexT31Q

כמה זה עולה לכם? לא הרבה…

אמנם חלק מהפינוקים מצריכים תשלום נפרד (למשל אם תרצו יין או שמפניה להצעת הנישואין שלכם), אבל ילדים עד גיל 3 פטורים מתשלום בשני תנאים: כאשר נעשה שימוש בתשתית המיטות הקיימות או כאשר נעשה שימוש בעריסה/מיטת תינוק. בכל מקרה ביטול הזמנה עד 24 שעות לפני ההגעה לא מחייב בתשלום.

אתם גם יכולים לבחור אם מחיר האירוח יכלול ארוחת בוקר או לא, אבל אנחנו ממליצים לא לוותר על החוויה מסיבה אחת – מדובר בארוחה מעולה ומגוונות (מאכלים קרים וחמים, מאפים, משקאות ועוד והכל ללא הגבלה) שתספק לכם את האנרגיה הנחוצה ליום טיול בעיר. והמחיר אגב מצחיק – פחות מ-50 שח לאדם. וכמובן שהנוף שווה כל מחיר.

תמונות של המלון סירה יש פה

אטרקציות בפראג

Powered by GetYourGuide

מפת המלונות של פראג

 

תגובות

2 תגובות על “מלון סירה בפראג”

  1. תמונת פרופיל של פראג בלוגר
    פראג בלוגר

    thank you 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן